Ik vind het een ellende... Ze heeft in mijn idee al zooo veel, fietsjes totdat ze 7 is, stepje, zandbak inc harkjes, vormpjes ed. Poppen, puzzels, noem maar op, ze heeft het.. Maar ja, nog even en ze is jarig, uitnodigingen gaan de deur uit, dan kan ik er op wachten. 'wat wil ze hebben?' Iemand tips ?
Lego, abonnement op een (binnen) speeltuin in de buurt, abonnement (of 10 rittenkaart) op het zwembad, dvd's (hier heel erg in trek, Thomas/hello Kitty en alle prinsessen van Disney) poppenspullen, knutselmateriaal, speelhuisje, keukentje, keukenspullen, schoonmaaksetje (hier zo'n trolley vind dochter geweldig) kinderstofzuiger Wil je nog meer horen?
Mijn dochtertje is ook bijna twee en die krijgt; Duplo speelhuis en paardenstal Ikea keukentje Houten puzzel Misschien nog dingetjes voor bij haar pop of een zand en watertafel Overige visite vragen we denk ik puzzels, boekjes, kleurspullen, zandbakvormpjes Abonnement op de Pippo is ook leuk, mijn dochtertje is er gek op, koop ze nu altijd los
Ze krijgt hier een loopfietsje en het Ikea keukentje en alle toebehoren en een koks-kledingsetje. Dit krijgt ze van de oma's/opa's en broer en zussen.... Wij weten zelf ook niet wat we moeten geven. Vorig jaar kreeg ze bergen Duplo, daar speelt ze heel veel mee nu.
Pop met badje Poppenbedje Poppenbuggy Tentje Zand- en watertafel Houten treinbaan Garage met auto's Keukentje Duplo dierenset Spelletjes: nijntje voert de dieren, boomgaardspel, nijntje ballonnenspel,bambino loco, plaatjesbingo. Puzzel van Djeco Cd met kinderliedjes: sesamstraat, etc. Klei Wascokrijtjes Kleurboek Voorleesboeken: printertje pet, ik zou wel een kindje lusten, jip en janneke, etc.
Hier gekregen, keuken plus spullen van ikea, heeeel veel duplo, veel knutselspullen, vingerverf, klei, kwastjes, stickerboekjes, kleurboeken, tekenblok, stiften, alles wat op kan Mooie prentenboeken? Dvd's, hier Maya de bij, peppa pig, en Shaun t schaap.
Wij vragen elk jaar aan het bezoek boekjes. Ik maak dan wel een lijstje. (met boekjes waarvan wij weten dat ze in de smaak vallen, en die ze nog niet heeft, etc) Wij wonen erg klein, dus ik zou er niet vrolijk van worden als bezoek met stapels speelgoed aan komt, etc. Verder zou je bijv. aan oma & opa een abo voor de dierentuin, of kaartjes voor een dagje uit kunnen vragen.
Thanx. Miss toch voor n keukentje kijken. Aqua doodle lijkt me ook wel leuk ! Ik kende het niet Thanx. Ik heb er echt wat aan, en net als ik denk.. pfoe wat is het lastig.. hahah word het bij onze jongste dochter nog moeilijker, want dan hebben we al zoveel hahaha Zo blijf je aan de gang..
Niet alles gelezen, dus ik ga ff brainstormen, sorry voor de dubbele antwoorden.... Puzzels Mooi voorleesboek Cd/dvd met kinderliedjes van bv. kinderen voor kinderen Keukentje met accessoires Ballenbak Speeltent Krijtbord Magneetbord Kruiwagentje(beer dol op!) Watersproeier op voet, keileuk voor vd zomer, speelt Beer graag mee! Duplo Little people Loopfiets Kleertjes Abbo speeltuin/Efteling/WNF ranger club Badspeeltjes Nieuwe badjas Zwempakje Tekenspulletjes( beer helemaal gek op!!) Ballenbaan/knikkerbaan Watertafel/zandtafel( geen bak, maar echt n hoger tafeltje) Verkleedkleertjes Nieuwe schoentjes En ik lees net stofzuiger bij een andere rea! Heeft beer van de Sint gekregen afgelopen december, en hij stofzuigt elke dag wel n keer, dus dat is echt een goede tip!!!! Tip; start Bol.com op, en ga op leeftijdscategorie zoeken, zo ben ik boor Beer ook aan veel ideeën gekomen. Maak een foto ervan met je telefoon, en als mensen vragen wat ze wil, kan je t zo door appen of mailen. Zo doe ik t dit jaar ook.
Onze dochter heeft gehad: Speelhuisje voor buiten, waterbaan, stoeltje+tafeltje, knutselspulletjes, duplo, paraplu met rugtas, theesetje, pannensetje, grote rijgkralen, skippykoe.