Ik heb nivea sun baby spf 50 en voor mijn man de spray spf 30 van nivea. Eigenlijk automatisch voor nivea gekozen omdat ik daar niet op reageer met huiduitslag.
Ik gebruik La Roche Possay voor mijn dochter, ze is overgevoelig voor veel zonnebrand crèmes. Het werkt goed, maar ik vind het echt vies plakkerig, slecht uitsmeerbaar spul. En het maakt zeker wel vlekken, licht gele vlekken die slecht uit haar (witte) jurkjes gaan. Maar na uitproberen van verschillende monstertjes bleef deze over.
La Roche Possay kost 21,50 per fles (apotheek) factor 30 voor mijn dochter Australian gold 19 (twee voor de prijs van één bij het KV) factor 15 voor mijn man, factor 30 voor mij)
Ik heb er nooit over nagedacht en gewoon gekocht wat goedkoop en hoge factor was. Action, Hema, Kruidvat..... Merk, geen merk. Maar goed om te lezen. Misschien ga ik alles wel weggooien en dit kopen.
Leuk om te horen. Bij mij ging het precies zo, had me er nooit in verdiept. Tot ik zoveel vragen op zp hierover las dat ik erover ben gaan lezen en het artikel uit de link geschreven heb. Ik gebruik nu ook Lovea.
Ik heb die van de Albert Heijn, nu in de aanbieding 1 + 1 gratis. Smeert echt prima en geen vlekken! Factor 50