Welke zonnebrandcreme gebruiken jullie? Ik heb een erg witte huid en word eerder rood dan bruin. De afgelopen maanden ben ik wel regelmatig naar de zonnenbank geweest om een klein beetje kleur op te bouwen..voorheen gebruike ik altijd factor 50 maar aangezien ik nu niet meer zo wit ben lijkt me dat ook niet meer nodig. Ik heb vandaag factor 30 van nivea protect en bronze gekocht maar lees op het internet allemaal slechte reviews over deze crème. Ik ben dus op zoek naar een goede zonnenbrandcreme die beschermd maar waar je ook bruin mee word!
Ik gebruik ook Nivea protect en bronze en bij mij werkt ie heel goed. Ik word er lekker bruin van, van normale zonnebrand niet.
Anders is misschien een olie iets voor jou? Ik vind ze zelf altijd zo stinken maar mijn zusje gebruikt kokosolie. Zij wordt daar heel bruin van.
Ik zweer sinds een aantal jaren bij biotherm factor 30. Vroeger altijd huiduitslag van nivea, garnier etc. Ook benik erg wit en werd ik met die zonnecremes altijd rood ipv bruin. Nu biotherm een wat hogere factor. Ik word langzamer bruin ik scrub regelmatig met een zachte scrub mijn huid. Resultaat, een mooi bruin velletje wat lang blijft zitten. Geweldige kwaliteit, ik kan niet amders zeggen. Kost wel een euro of 36 per fles v geloof 500 ml.
Hier lancaster. Prima spul en regelmatig in de aanbieding bij de ici paris. En vichy os ook erg fijn maar wel duurder.. Enne ondanks zonnebank zul je evengoed verbranden hoor! Dus nog steeds oppassen!!
@ iedereen bedankt! Olie lijkt me niet zo slim denk dat ik dan helemaal gegrild word Ik ga de merken opschrijven!
Ik heb zelf ook een hele witte huid. P20 helpt heel goed tegen verbranden, maar wordt je echt niet bruin van. Ik gebruik zonnebrandcreme van het merk Vision, factor 30. Deze gebruik ik ook voor de kinderen. Ik word er wel bruin van.