Zoals de titel al aangeeft. Jelina is nu 16 maanden, en sinds 3 dagen is het een ramp om haar 's avonds in bed te krijgen. We doen het zelfde ritueel als altijd, maar ze is helemaal over de rooie als ik haar in bed leg. Gisteren had ik zoiets ik laat haar even want ik dacht dat ze me aan't uit testen was, maar helaas, ze bleef maar doorgaan. Om half 10 sliep ze eindelijk. Is het normaal dat ze zo'n periode krijgen, een sprongetje misschien. Zelf heb ik het idee omdat het weer wat beter is nu dat ze constant wil buiten spelen, maar dat kan je toch niet maken met een kind van 16mnd om 9 uur nog buiten. Wie heeft er tips,
hoi hoi, evy is ook 16 maanden, en ook hier het bebddrama sinds een week ! ze word pisnijdig als ik haar erin leg. Ik weet wel van evy dat het een erg bijdehand meisje is, en is behoorlijk koppig ! en ik laat haar ook gewoon huilen en schreeuwen, bedtijd = bedtijd. Want ze is ook vaak heel erg moe als ze erin gaat. (7uur/half8) Ik ging in het begin na een tijdje bij dr kijken als ze doorging met huilen, en ik merkte dat ze daar gelijk gebruik van ging maken, als ik weer weg wilde lopen gilde ze namelijk nog harder ! nu ik haar laat liggen valt ze uiteindelijk gewoon in slaap.. Ik weet zelf dat er niks aan de hand is met r, want ze eet en is vrolijk, maar wil gewoon haar eigen willetje laten zien.
veraen roy.. nou hier is het nog steeds ene bed drama sinds dec.. ze heeft een peuterbedje gekregen toen.. ook was z etoen 16 maanden.. nou ik kan dr erin leggen maar ze komt er vrolijk weer uit.. ik kan op mn kop gaan staan maar ze blijft er echt niet in.. nu na 4 maanden probeer ik het gewoon niet meer. ze gaat u zo rond 22 uur elke avond naar bed.. soms utzich zelf zelfs asl ze moe is.. leg ik dr erin rond 8 9 uur dan i shet gewoon een drama..
Hier een meisje van bijna 16 maanden en ook 1 groot slaapdrama. Het inslapen is geen probleem (meer), maar ze wordt 's nachts wakker en is dan niet meer in slaap te krijgen.... Helaas geen tips voor je, maar ik weet wat je doormaakt en leef mee.
Hier geen inslaap problemen,maar ze word bijna ieder uur krijsend wakker als ik haar eindelijk gekalmeerd heb en ik weer wegloopt begint ze weer en hoe moeilijk ik het ook vind ( huilen gaat bij mij door merg en been ) laat ik haar toch maar krijsen en vaak valt ze dan wel in een diepe slaap...het ging een tijdje goed maar nu dus weer even niet
ik denk dat ze rond deze leeftijd pas echt hebben ontdekt dat het stil is en alleen in hun bedje.. en ze willen dat mama blijft.. ik denk zelf dat als je daaraan toegeeft dat het moeilijk word om het te veranderen.. Ik denk dat het een kwestie van doorzetten is, tenmiinste dat doe ik wel..
Hier ook sinds gisteren drama... toen sliep ze pas om half 10, wel twee keer eruit gehaald omdat ik dacht dat er wat was. Nu ligt ze weer te krijsen in bedje... Ik kan er heel slecht tegen omdat ik een pnd heb gehad. Nu probeer ik haar te laten huilen, anders wordt het denk ik steeds erger.... Zou het aan de leeftijd liggen? (16 maanden)!
pff ben ik blij te lezen daan is morgen 16 maanden en het is een ramp sinds een zaterdag word er helemaal beroerd van. Hier is bedtijd ook gewoon bedtijd en ik laat hem ook gewoon huilen. nu denkt hij door kokhals geluiden te maken mama bang kan maken maar helaas mama kent daantje iets te goed. Hoe lang duurt zo'n fase daan was voorheen in bed leggen en dan was het klaar en begon pas echt weer 's nachts te spoken nu is het gewoon een hele avond en nacht
Esmee heeft het net 40 minuten volgehouden, niet jengelen, maar voluit krijsen! Maar gelukkig slaapt ze nu en ik hoop dat ze blijft slapen... En dat ze het morgen niet zo lang probeert! Ik hoop dat deze fase ook niet zo lang duurt, ik kan er ook heel slecht tegen, het liefst zou ik even een uurtje buiten gaan wandelen als ze zo huilt maar dat doe ik ook niet!
Wij hebben dit ook gehad en ik ben wel naar hem toegegaan, speen erin, NIKS gezegd en weer weggegaan. Dit herhalen een paar keer en totdat ik zeker wist dat er echt niks aan de hand is, daarna liet ik hem huilen. Hij had vooral last van verlatingsangst en dacht dat ik niet meer terug zou komen. Dit zo opgelost en na verloop van twee á drie weken verbeterde het. Zoals je wel leest komt er veel geduld en tijd bij kijken, maar het resultaat is nu dat hij even huilt en lekker in slaap valt. (om vervolgens twee á drie keer wakker te worden s'nachts van het doorkomen van de tandjes, maar dat is weer een ander verhaal ) Succes ermee! Groetjes, vonneg
Gisteren dacht ik dat het voorbij was, om 19.30 na bed zonder problemen. Niets was echter minder waar, om 00.00 werd mevrouw wakker, en echt klaar wakker, en niet meer in slaap te krijgen tot 04.00 uur. Ik heb haar laten huilen, en ben om de 15 min bij haar gaan kijken, maar dat heeft toch 4 uur geduurd