Ray-Ban Aviator classic: gouden montuur en gepolariseerde glazen maat 55 (heb een klein hoofd). Erg blij mee!
Heel toevallig vandaag een nieuwe gekocht, mijn raybann van 8 jaar oud was echt af. Heb nu een serengeti alghero 8315
Ik heb een rayban wayfarer, bruin met bruine glazen. Heerlijke zonnebril! Ik zou echt niet meer zonder willen. Ik heb em inmiddels al 5 jaar denk ik en ik zou zo weer dezelfde kopen.
Ik heb 2 RayBan's... Maar niks kan op tegen mijn Serengeti. Die kijkt gewoon zoooo mooi en rustig. Ben 2 x gelaserd en veel last van fel licht, dus medisch gezien écht een goede zonnebril nodig
https://www.debijenkorf.nl/ray-ban-zonnebril-rb2140-6667010866-666701086600000?utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=organicshopping En deze: https://www.brandfield.nl/polaroid-black-gepolariseerde-zonnebril-p8339kih55la
Ik draag al tien jaar dag in, dag uit mijn bruine Ray-Ban Wayfarer. Op het moment dat ik naar buiten stap, zet ik hem op. Ik ben echt vergroeid met dat ding Mensen noemen mij een diva, maar ik heb met mijn 35 jaar nog amper rimpeltjes rond mijn ogen en dat is puur de verdienste van mijn trouwe Wayfarer, my friends Anyway, hij is ook nog eens onverwoestbaar en daarnaast gewoon zo zo zo mooi. Wayfarers all the way!
Toevallig heb ik er 2 op foto want dochter pikt vaak mijn zonnebrillen die draag ik zelf het meest. En heb nog de standaard rayban in zwart, goud en zilver met 2 kleuren glazen maar ik vind deze brillen voor de zon minder fijn.
Ik kies al jaren voor een RayBan. Maar dit jaar ben ik overgestapt naar een serengeti zonnebril. Prijs rond de €300. Maar hij kijkt veel lekkerder dan een RayBan, en die kijkt al lekker.
Ik heb; ray ban wayfarer, deze ligt standaard in de auto Een jimmy choo Michael kors Comma En 2 van Ana hickmann Zou nog graag een piloten zonnebril willen. Mn zoontje heeft een zwarte izipizi
Ik heb rr een van Polaroid op sterkte. Nadeel is, dat ik het vaak niet door heb als ik met mn zonnebril op ergens binnen loop. Zo gewend ben ik aan altijd een bril op mn neus. Voel me dan best een aso als ik er uiteindelijk achter kom. Ik loop winkel in, winkel uit vaak voortdurend brillen te wisselen, kan niet zonder.
Ik heb al jaren een emporio armani. Maar het meest draag ik nu mijn opzet zonnebril, die klik ik zo op mn gewone bril en dat is best relaxed.
Dit doet me denken aan een foto van onze jongens vroeger. Toen hadden ze allebei zo’n pilotenbril van Ray-ban (wel de neppe).. zooo mega schattig! Bekijk bijlage 692070
Net zoals met schoenen... een zonnebril verslaving hier. 3 Ray Bans waarvan 1 op sterkte 1 serengetti= absoluut de fijnste 4 guess 1 Michael kors 1 liu jo 1 tom ford 1 prada