Ik heb een Ray Ban. Maar die draag ik dus bijna nooit Verder heb ik overal brillen van de Action liggen. In m’n auto, op m’n werk, bij m’n moeder, m’n zus en op verschillende plekken in huis. Ik ga er nog weleens op zitten of de kinderen zetten hem op. Geen probleem: pak ik een nieuwe ergens vandaan Het zijn wel allemaal pilotenbrillen
Ik heb er nu 1 van de hema, alleen filtert hij niet goed. Krijg nog steeds hoofdpijn van de zon. Dus opzoek naar een zonnebril die het licht goed filtert. Zou een rayban dan bijv goed zijn?
Hier een rayban pilotenbril. Is ook de enige bril die ik heb (en ik gebruik dat ding zelden). Ik vind de zon juist heerlijk, behalve als ik moet rijden.
4 stuks van D. Franklin. Zulke fijne zonnebrillen. Vaak 1 + 1 gratis en niet te duur want ik ben gewoon niet zuinig op mijn zonnebrillen.
Dan zou ik zeggen, ga naar een goede brillenzaak op een zonnige dag en PASSEN! Serengeti is de Ferrari onder de zonnebrillen, en dat merk je. Poloroid en Rayban zijn ook erg goede, maar ligt er net aan wat je ogen nodig hebben. Na het ooglaseren van mij zijn mijn ogen enorm gevoelig voor licht, dus ook gaan testen. Testen is de enige manier om het uit te sluiten
Hoezo aso? Sommige mensen kunnen niet goed tegen daglicht. Of dat wel of niet het geval is staat niet op jouw voorhoofd geschreven.