Welke zonnebril voor 14 maandse

Discussie in 'Verzorging' gestart door Polletjepiek, 19 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Hoi
    Ik wil graag een Babybenz aanschaffen, maar nu las ik op de webshop van prenatal dat ze ook een Kidzbanz hebben.
    In januari had ze een hoofdomtrek van 47,5cm. Dat was de laatste x dat ze dat gemeten hebben. Welk brilletje zal ik dan aanschaffen?

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.042
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    Ik vind die zonnebrillen met zo'n bandje echt super lelijk.
    Heb voor Valerie bij de bentex een heel leuk zonnebrilletje gekocht, en ze vind het erg leuk om hem op te hebben.
    Overigens heeft de Hema ook kinder zonnebrillen, de een valt iets groter als de ander.
    Maar er was bij de hema ook 1tje die valerie paste, en ze heeft een klein hoofje.

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.042
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    Trouwens...als je toch besluit die baby banz te nemen, zou ik gewoon die van 0-2 jaar kiezen.
    Of misschien toch eerst even passen in de winkel?

4. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik zou hem ook even passen in de winkel. Hier voor de oudste 2 een kidzbanz en de jongste een baby...... maarre..... nu hopen dat ze hem op laat zitten. Hier ging hij bij alle 3 als "baby" meteen weer af.

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.856
    3.369
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    met 11 maanden paste de babybanz hier nét... als ik hem precies op het breedste stuk van haar hoofd zetten en als hij dan niet verschoof, bleef hij net zitten op de strakste stand van het bandje.
    Dus ik zou écht voor de baby versie gaan met 14 maanden

6. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Hoi,
    Bedankt allemaal.
    Ik ga maar even passen voor de zekerheid. Onze dochter heeft dacht ik een relatief groot hoofd 48 cm in omtrek.

7. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Saskia..geen zonnebril is het advies van een opticiën...een pet is veel beter. Dat schijnt beter voor de ogen te zijn..

8. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Heb een babybanz van een vriendin te leen maar die zit veels te dicht op haar ogen, ze heeft lange wimpers en dus niet fijn.
    Een kek zonnebrilletje (cat. 3) van de Hema vind ze nu geweldig (zit op zn kop het lekkerst...) maar zie ik meer als versiering dan als serieuze bescherming want zo lang houdt ze het ook niet vol (tien minutjes en dan is het weer genoeg) dus hoedje/petje hier voor het echte schaduw werk ;)
    Wil er wel zo'n elastieke bandje aan vast maken want anders zijn de glazen zo snel bekrast en dat lijkt me helemaal niet gezond kijken ;)

9. 123miesje

123miesje Bekend lid

5 dec 2008
    872
    0
    0
    Hier hoef ik geen zonnebril te proberen want die ligt er binnen een paar seconden al weer af. Ook een gewone pet enz. wil hij niet. Dus dan maar iets zoeken wat je vast kunt knopen.

10. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik vind het zooow overdreven die zonnenbrillen hype voor baby's. ik ben zelf visueel gehandicapt en heb mijn artsen of optrometist nooit horen reppen over dat het nodig zou zijn voor mijn kinderen.en ook die staan streng onder controle.

Deel Deze Pagina