hallo dames,ik wil graag een 2e hands zonnehemel (dus niet zo'n tostigeval ) kopen,maar ik weet echt niet welke nu een beetje goed is. vind het belangrijk dat de zijkanten van je lichaam ook goed bruin worden. dus mijn vraag aan jullie is:welke zonnehemel hebben jullie,bevalt ie,en welke zou je absoluut niet aanraden? groetjes angela
Mijn buurvrouw heeft er 1 te koop, voor weinig geld. Zo 1 die je uit kan klappen. Kan wel voor je vragen morgen?
Ik heb zelf een lime groene alisun salsa met gezichts bruiner. Ik vind hem goed en een coole kleur aangezien hij toch in de slaapkamer staat bij ons.
Mijn moeder heeft een inklapbare zonnehemel van philips. Kan niet zeggen dat je er super bruin van wordt
ik zat al te twijfelen tussen de alisun en de philips.. en waar blijven de rest van de reactie's? kan me niet voorstellen dat jullie de enige zijn
wij hebben er ook eentje, met 12 lampen die mooi rondom bruinen. tijdens verhuizen zijn alleen een paar lampen stuk gegaan. we hebben er nu geen ruimte voor, dus die van ons zoeken we een nieuw huisje voor. mag zo worden opgehaald.
Toys, bedankt voor je snelle berichtje! Weet je toevallig het type en waar kom je vandaan... Ik kom nl. uit Amersfoort. Grtz, Mara