Dames vraagje. Ik heb van noppies voedings bh en ik doe ze alleen aan als k er op uit ga want thuis draag ik gewoon voedings hemdjes van h&m omdat ik ze ongelooflijk lastig vind om te klappen zeg maar. Helft bh zit nog in de weg voor baby. Maar in openbaar vind k t heel lastig om om te buigen etc wil wel beetje discreet doen. Betreft wel een beugel bh voor gevormd. Heeft iemand de tip? Vind t namelijk wel mooier onder bepaalde shirts staan deze bhs.
Ik herken je probleem. Ik heb een vrij grote cupmaat. Uiteindelijk was ik het zo zat. Ben naar een lingerie zaak gegaan en heb daar 2 voedingsbh's van Anita gekocht. Een stuk duurder maar scheelt een hoop gedoe met voeden. Niet echt een tip maar misschien heb je er wat aan. Succes!
Toch iets minder discreet zijn denk ik. Die 10 tellen dat je bezig bent, daarna zit je kindje er al weer zo goed als voor. Waarschijnlijk valt het anderen niet eens op, en voelt het alleen voor jezelf zo. Maar ik herken het probleem. Leg er vaak een hydrofiel tussen, want ZL wil tussendoor nog wel eens loslaten en dan zit alles onder. En die hydrofiel houdt de bh ook beter op de plek. Maar dit wil niet zo discreet. In het begin vond ik dat ook niet fijn, maar ben er snel aan gewend geraakt.
Ik kreeg van de kraamzorg de tip om hem naar binnen te vouwen onder de borst ipv naar buiten klappen. Weet niet hoe je hem omklapt?
Naar binnen is misschien wel beter ja. Zal ik morgen eens proberen! Maar dit merk koop ik iig niet meer voor voedings bhs. Bedankt voor de reacties!
Ik heb er ook een van Noppies en de cup was nogal 'stijf' waardoor hij lastig om te klappen was. Gelukkig na een tijdje werd hij wat soepeler en had er steeds minder last van. Wel zakte bij mij steeds de bandjes van mijn schouders af. Na het strakker zetten ging het weer een paar uur goed en dan gingen ze weer. Nee, niet mijn favoriete merk.
Noppies scoort bij mij ook geen punten om die reden. Heb hem amper aan. Hema is wel fijn en heb er 3 van de h&m die ook fijn zijn.
Misschien is mammae een optie voor jou? Die gaat op zij open en is zo gemaakt dat er helemaal niets te zien is!
Hier hetzelfde, die van noppies alleen aan als de anderen allemaal in de was zitten. Die kopen we niet meer! Heb hem voor de zwangerschap gekocht omdat hij mooi was, maar toen nooit gecheckt of hij ook praktisch was ..
Thanx voor de tips! Heb nu een van h en m die is veel soepeler. Noppies dus nooit meer en ga even voor die van mamae kijken!
Hier een paar kunnen kopen van anita via de ziekenbond. 2de aan min 50%. Zitten zeer goed enngaan vlot open en dicht. Zowel met als zonder beugel. Heb ook een van h&m maar daar durft mn tepel wel eens uitglijden als ik vooroverbuig. Niet zo tevreden van.
Ik heb ook die van noppies nu al bijna 4 jaar en eigenlijk nooit geen probleem gehad. Ik vind ze heerlijk. Ik maak hem los en dan gewoon naar beneden dubbelvouwen. Ditvwaren de enige met beugel en voorgevormde cups.. daarom heb ik deze gekozen