Dag dames, voor degenen die alweer menstrueren, vinden jullie het anders dan normaal? Mijn eerste keer was 8,5 week geleden, en ja daar was hij dan toch dit keer. Ik heb minder buikpijn, best goed vol te houden tot nu toe. Kan dit komen door de BV? Een dip had ik bij de eisprong, tijdje geleden, volgens mij nu niet echt. Wel dronk mijn dochter veel, met name 's nachts. Of dat van de regels kwam weet ik nog niet, afwachten maar..Hoop het wel..
Ik kan het niet vergelijken met menstruatie-na-bevalling-zonder-bv. Maar ja, het is wel anders dan voor de zwangerschap. Pijn valt wel mee, maar het bloedverlies is wel een stuk meer. (lees: doorlekken bij superplus tampons). De dips kan ik niet helemaal plaatsen, maar veel vrouwen hebben daar last van net voor de menstruatie. Of er ook een zin rond de eisprong weet ik eigenlijk niet; heb het zelf nooit zo duidelijk gemerkt.
Veel heftiger, maar dat wijt ik niet aan de borstvoeding en andere hormonen, maar aan het niet slikken van de pil.
Ik ben zowel bij de eerste als bij de tweede vrij snel en regelmatig ongesteld. De eerste keer was wat heftiger (wat volgens mij heel normaal is) en daarna weer gewoon en bijna pijnloos. Zoals mijn menstruatie ook was voor ik 8 jaar geleden aan de pil begin. Pijn bij de menstruatie ken ik alleen uit de periode dat ik de pil slikte, daar ben ik nu hopelijk van af en ik ga dus ook niet terug aan de pil.