Welke zoogcompressen vinden jullie fijn?? Ik ben nu 34 weken zwanger en probeer er op deze manier achter te komen wat DE zoogcompressen zijn. Toen ik mijn zoontje (nu 16 mnd) voedde gebruikte ik ook zoogcompressen, maar heb zeer gevoelige tepels....veel last van kloofjes en toen plakten de compressen steeds vast aan m'n tepels Ik had die van het kruidvat merk, maar ook van Natusan...deze waren wel iets beter, maar nog niet je van het vond ik. Zijn wasbare zoogcompressen ook geschikt?
Lilly pads! blijven plakken aan je tepel, maar daar zijn de juist voor gemaakt. gemaakt van silicoon. ik vind ze ideaal! ff googlen naar lilly pads
helemaal mee eens! je schrijft het lilypadz alleen, maakt het wat makkelijker vinden.. wasbare zijn ook prima, je hebt van die katoenen ronde schijfjes, ik ken de nederlandse merken niet maar het lijkt me dat prenatal ze wel moet hebben?
Ik vond die van de Etos heel fijn. Die dingen van Natusan bleven plakken en trokken mijn tepels kapot .
Oh, dacht dat het aan mij lag! Hier plakken de natusan ook aan mijn tepels, auw.. Toch maar een ander merk proberen dus.
Ik vond die van Natusan juist heel fijn. Maar al snel overgegaan op wasbare van Avent. Lilypadz zijn ook heel fijn, maar minder geslaagd als je melk er nog uitspuit in de kraamtijd.
Ik heb ook al allerlei zoog compressen uitgeprobeerd en ik heb nu die van de Schlecker en die zijn erg fijn! Geen geplak aan tepels enz...
Ik zweer bij de pads van de Dio eigen merk. kosten niet te veel, en zijn lekker zacht. Lekken ook niet door aan de buitenkant. Heb veel merken geprobeert en dit zijn de ideale pads voor mij.
Ik gebruik nu de pads van Jippie's. Eindelijk pads gevonden die niet doorlekken! En ze zijn ook niet zo dik waardoor je ze bijna niet ziet door je kleding heen. 's Nachts gebruik ik ook lillypadz zodat ik zonder bh kan slapen, erg fijn.
Lilypadz! Superdingen. Ik vind dat je die wegwerpdingen altijd door je shirt heen zag. Zeker als je een beetj een strak shirtje aanhebt. Tijdens de bv periode had ik ook vaak harde tepels en dat staat ook stom door zón slappe bh. Dus dan zijn die lilypadz ook ideaal.
HEMA! Zaten lekker, zacht. Lekten niet door (tenminste, niet snel ) Niet te dik, zodat het niet goed te zien was door shirtjes. Kan ze alleen bergelijken met kruitvat (errug dik) en met anderen waarvan ik t merk niet weet (ook dik)
Hartelijk dank voor jullie reacties! 'k Heb nu wegwerp van de Hema in huis....zit nog te denken over wasbare van Avent, maar eerst maar eens zien hoe de borstvoeding verloopt (bij mijn zoontje 6 weken volgehouden)
Heltiq. Lijkt veel op Natusan (vind ik ook goed) want die is ook dik. Maar nu lek ik minder snel dus kan die van Etos er ook mee door. Die zijn vrij dun en in het begin lekte ik daar zo doorheen.
Heb 8 weken die van de HEMA gebruikt en die zijn ook fijn. Met het boodschappen doen die van de AH meegenomen en die zijn helemaal fanatastisch. Heerlijk zacht en met een makkelijk plakkertje zodat hij goed op zn plek blijft zitten
Ik heb maar 2 weken zoogcompressen nodig gehad. Heb de wasbare van avent gebruikt, vond ze erg fijn. Daarna nooit weer gelekt.
Even een ander vraagje... Ik heb nu zoogcompressen van Etos, maar ik vind ze zo stinken als ik wat gelekt heb. Hebben jullie dat ook? Ik moet soms meerdere keren per dag nieuwe pakken en 's nachts gebruik ik ze niet, maar slaap ik met een badhandoek op mijn matras, zodat mijn borsten wat kunnen 'drogen'. Ik heb namelijk echt het idee dat ze nat blijven als ik compressen gebruik. Iemand een tip voor compressen die niet zo stinken?