gedicht IVF

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ally, 18 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    En heel goede vriendin van mij gaat IVF doen ,ik wil haar gewoon heel veel sterkte en geluk toewensen.
    Ik kan zelf niet zo gedichten schrijven ,ik ben dus op zoek naar een gedicht voor haar ,dat ze weet dat ik aan haar denk en het haar gaat lukken.
    Zij en haar vriend zijn echt mensen met geduld ,kinderen voelen zich op hun gemak bij haar het is zo een spontan meid en altijd blij.

Ik hoop dat jullie mooie gedichten voor me hebben .....

Vrouwen die ook in haar situatie zitten en ook met behandelingen bezig,
    succes

Ally

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Kijk eens bij www.gedachten-gedichten.nl
    Ik zelf kan niet zo'n gedicht voor je maken...niet voor die kant van de lijn. Sorry. Via google kan je ook een hoop sites vinden.
    Laat het wel een gedicht zijn die je echt aanspreekt want geloof me...ze voelt het wanneer het er "1 van internet" is. ;) Doe er echt moeite voor!

Succes!
    Elmo

3. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Sluit me bij Elmo aan, laat je eigen gevoel de overhand hebben in het maken van een mooi en begripvol gedicht. Neem niet iets klakkeloos over van internet, want ben ook bang dat ze dat verkeerd kan opvatten.
    Wil nog wel even zeggen dat ik het een onwijs lief gebaar van je vind! Helemaal dat je al zo aan het zoeken bent, toont echt aan dat je meeleeft en graag iets wilt betekenen voor je vriendin. Succes! En laat je ons weten wat het geworden is? Ik ben benieuwd en wil je ook graag helpen als je twijfel hebt.

Liefs
    Marjo

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dan wil ik me weer bij Marjo aansluiten:
    Ik vind het ook zeer zeker een ontzettend lief gebaar!
    Ik had het er niet bij gezet maar ben dat zeker met haar eens! Toppie hoor...wij hebben ook veel lieve woorden gehoord. Dat doet altijd goed.
    Elmo

5. maamaa

maamaa Actief lid

22 aug 2005
    305
    0
    0
    Ook ik vind het heel lief dat je dat aan je vriendin wilt meegeven.
    Op mijn weblog zet ik wel eens spreuken neer die me hoop/vertrouwen enz geven. Misschien vind je het wat?

Deze staan er op:
    De droom van gisteren is de hoop van vandaag
    en de werkelijkheid van morgen
    dat je vandaag moed geeft en morgen kracht

Hoop is een klein lichtje in je hart
    dat je vandaag moed geeft en morgen kracht

Elke Droom Heeft Het Recht Werkelijkheid Te Worden

6. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0