Goedemiddag lieve allemaal, Op dit moment snap ik werkelijk niks meer van mijn hele lichaam.. Hopelijk kunnen jullie mij advies geven. Ik heb altijd een cyclus van 28 dagen. Dit heb ik gehad na het stoppen met de pil en zelfs na de miskraam. 12 december was mijn NOD. Tot aan de dag van vandaag geen spoor van iets te bekennen. Wellicht een latere eisprong gehad? Overal rekening mee gehouden. Tot op de dag vandaag nog steeds niet ongesteld maar ook nog steeds niet een positieve zwangerschapstest in handen?! (na 9!!! dagen) Vorige week dinsdag (14 december) had ik een paar druppels donker bruin / oud bloedverlies. Stopte daarna direct. Even dacht ik aan een mogelijk late innesteling.. Voor de rest heb ik ongelofelijk veel pijn aan mijn borsten. Het voelt als spierpijn, ze zijn veel meer gespannen. Ik ben een echte buikslaper en zelfs dit kan niet meer.. Bij mijn vorige zwangerschap, wat eindigde in een miskraam had ik ook precies dezelfde pijn aan mijn borsten, alleen is het deze keer nog meer. Ook heb ik sinds de dag voor mijn NOD veel draderig slijm verlies gehad. Nog steeds heb ik dit elke dag. Welke test ik ook pak, geen enkel streepje. Niks nada noppes? Heb ik een eisprong overgeslagen? Ik snap er werkelijk niks meer van..
Het kan zijn dat je een zeer lichte menstruatie heb gehad. Maar het kan ook zijn dat je lichaam een cyclus overslaat. Bij twijfel zou ik gewoon contact opnemen met je huisarts.
Ik denk dat dat bruinverlies op 14 december een ovulatiebloeding was. Dan zou je dus rond 28 december weer ongesteld moeten worden. Als het innestelbloed was, wat vaker niet dan wel voorkomt, dan had je nu onderhand een duidelijk positieve test moeten hebben. Vanaf innesteling maak je namelijk HCG aan. Hoop dat je rond de 14 december nog wel geklust hebt/ sex hebt gehad. Want dan is er nog steeds kans op een zwangerschap.
Misschien inderdaad een ronde overgeslagen heb ik ook een keertje gehad. Even afwachten dus... heel irritant