Hallo allemaal, Bij mijn 1e verse terugplaatsing had ik duphaston voorgeschreven gekregen. Die is helaas mislukt. Ik vroeg me af wat beter was en wie betere ervaringen heeft met utrogestan bolletjes? Want dan wil ik die bij de cryo terugplaatsing graag aan de arts vragen.
Ik heb geen terug plaatsing gehad maar wel duphaston gebruikt tijdens de luteale fase. Ik had het idee dat het juist mijn bms te stevig en te stug maakte. Heb ook een biochemische zwangerschap gehad tijdens het gebruik. Bij mij werkte twee keer ovitrelle, tenminste toen werd ik zwanger na 1 keer dat te hebben geprobeerd. Ik hoor wel goede verhalen over utro! Succes!
Hier 4 IVF ICSI behandelingen gehad, waarvan 2x met Utrogestan en 2x met Duphaston. 1e x met Utrogestan niet zwanger, 2e keer geen terugplaatsing en de 3e & 4e poging beide met Duphaston en beide zwanger.
Hier alle tp's gehad met utrogestan. En kan en mag niet klagen. Behalve dat utro een vies plakkig zooitje word is de werking goed. Heb netjes lf van 14 dagen.
Ohh bedankt voor jullie reacties! Ik zie ook verschillende ervaringen Ik heb vandaag van het ziekenhuis vernomen dat ze volledig zijn overgestapt naar duphaston dus ik hoop op het beste!