Het onderwerp zegt het al. Na een boel jaartjes de skinny te hebben gedragen, heb ik een lekker zittende rechte pijp spijkerbroek gekocht. Maar ja wat voor schoenen doe je daar nu weer onder? Momenteel kan en wil ik geen pumps dragen. Iets kleinere hak is wel te doen. Iemand tips of ideeën?
geen idee, heb ook van zulke broeken maar weet er ook nooit iets bij behalve pumps. Toch n enkellaars denk ik
Je zou alles er wel onder kunnen dragen, zolang je met hoge laarzen je broek maar niet in de schacht steekt
Onder zo een broek vind ik eigenlijk alleen sneakers, pumps, ballerina's of sandalen passen. Laarsjes of laarzen eronder vind ik persoonlijk niet mooi.
Hihi, dat ziet er idd niet uit. All stars pas ik helaas niet, vanwege een brede voet. Zo'n Chelsea booth is ook nog wel wat, maar oogt wel snel mannelijk met zo'n lage hak. Morgen wou ik toch even met mijn dochter langs de schoenenwinkel voor een paar najaarsstappertjes. Moet mama ook maar even wat voor haarzelf kopen. Bedankt voor de ideetjes!