Hebt het gezien, maar bij fbto ben ik duurder als zilveren kruis...... Met deze opties. Fysio is ook heel belangrijk voor mij icm m'n reuma en bekkeninstabiliteit.... Vindt het lastig hoor 😱
Kijk eens bij Unive. Als je bijv een lidmaatschap afsluit bij de Omring (25,- pj en dit kun je weer declareren bij Unive) dan kun je je collectief via de Omring verzekeren en heb je sowieso 1000,- budget voor oa fysio.
Overigens is Independer geen eerlijke vergelijkingsmateriaal omdat de beheerders onderdeel zijn van CZ.
Oh echt? Getver dat wist ik niet. Waar kun je dan beter kijken? Ik was net zo blij met m'n handige mailupdates.
Ik kijk ook per zorgaanbieder op hun eigen site. Elke vergelijkimgssite slaat er wel een eigen slaatje uit
Gewoon op de website zelf. Kijk ook eens naar collectieve verzekeringen. Misschien ben je lid van een organisatie/thuiszorg oid waar je dan collectief je zorgverzekering op kan afsluiten. Dit levert vaak voordeel én korting op.
Maar... Er zijn wel meer dan 50 zorgverzkeraars in Nederland?! Zoveel websites bezoeken..? Bestaat er echt geen onafhankelijke vergelijker? Want op de websites van de bedrijven zelf is de informatie waarschijnlijk ook gekleurd.
Ik weet nu echt niet meer wat ik moet kiezen en snap zelfs niet meer wanneer die eigen bijdrage betaald moet worden. Helemaal in de war nu
Edit: gelukkig snap ik het inmiddels alweer Nu twijfel ik opeens toch of ik het eigen risico dit keer wel weer maximaal zet of niet. Ook in verband met eventuele zwangerschap..
Ik vind het ook moeilijk. Mijn premie bij mn huidige verzekeraar wordt 135 euro. Ik zit er dus ook over na te denken om over te stappen maar geen idee waarheen :S
Ik blijf gewoon bij de friesland ivm hulpmiddelen enz is het niet handig om over te stappen, daarnaast ben ik gewoon tevreden. ik betaal 147,50 per maand. duurste pakket. (prijs 2016)
Ik ga bij cz 142 betalen, maar als ik via independer een vergelijkbare verzekering afsluit bij czdirect betaal ik 120. Ik zie alleen niet waar dat verschil nu in zit..
Ik heb op de vergelijkingsites gekeken wie bijv lk en Borstkolf vergoed en fysio. Tevens op de site van lk wie wat vergoed in 2016. Aan de hand daarvan gaan vergelijken, maar zie weinig verandering qua maandelijkse kosten.... Dus twijfel bij de huidige te blijven.
Ik zou niet alleen naar de prijs kijken, maar vooral de voorwaarden. Als je een budgetpolis hebt kan je vaak alleen maar naar online apotheker of waar je ook online kan bestellen bijv mediq. Als je in jouw regio geen online apotheker hebt dan zit je dus met de gebakken peren! Lees je dus vooral in.
Wij zitten nu nog bij pma. En wij gaan ook altijd op de fiets naar het werk. Hoe werkt dat samen gezond dan? Is dat een onderdeel van menzis/pma?
je kunt ook ipv 500 extra eigen risico 200 euro ofzo doen. Als je zwanger gaat worden dan zou ik het niet verhogen.