Hallo, even een kort vraagje. Ik ben de Google Agenda aan het uitproberen en nu staat er ineens een puntje met een streep (in de app). Op de computer ziet het eruit als een streep, met daarvoor een pijltje. Wie weet wat dit is en hoe kan ik het eventueel openen? Ik wil de agenda gaan gebruiken icm Keep. Heeft iemand hier ervaring mee? Groetjes!
Volgens mij is dat de tijd... je screenshot is van 15:35 en het streepje staat tussen 15:00 en 16:00 in. Heb er verder geen ervaring mee.
Ik ben n.a.v. dit topic een staan kijken naar keep. Notities en lijstje bijhouden op m'n telefoon is wel iets voor mij! Alleen zie ik niet zo goed hoe ik dit moet koppelen aan mijn agenda.
Daar ben ik ook nog niet helemaal uit! Het fijne van Keep vind ik, dat je ook een foto kunt maken als herinnering. Of een voice bericht.
dat streepje is idd het moment waarop je naar je agenda kijkt. Dus de tijd van nu. Ik heb wel ervaring met google agenda, maar niet in combi met keep
Als je bij keep op het handje/ wijsvingertje klikt, dan kan je een herinnering aanmaken. Zo komt deze in je agenda. Je kan ook in de agenda een herinnering aanzetten. Die blijft net zolang aanstaan totdat jij hebt aangegeven dat je hem hebt voltooid. Ik vind de plaatjes in de agenda vooral erg leuk