Hallo Ik ben nieuw hier en zit in ronde 2 van ons eerste kind. Ik heb al een paar dagen een drukkend gevoel onder in de buik. Als ik moet plassen of niezen heb ik dat nog veel meer. Ook veel waterige afscheiding.. Gisteren zouden we het even gezellig maken maar heb nog nooit zoveel last gehad tijdens en na die tijd.. Zijn er meer mensen die daar ervaring mee hebben en was je toen zwanger?
Herken dat drukkende gevoel niet van mijn zwangerschappen. Ja, toen ik al in het tweede trimester zat en de baby op mijn blaas drukte. En pijn tijdens de sex? Dan moet het wel erg heftig zijn. Wat doet er precies pijn dan? Je onderbuik? Het gevoel alsof hij ergens tegen aan stoot of nog anders? Ik zag dat jij nog negatief getest had? Gezien je symptomen zou je al dusdanig veel HCG aan moeten maken dat er toch iets te zien zou moeten zijn op een test. Over een paar dagen nogmaals testen. Negatief? Dan zou het ook op een naderende menstruatie of een blaasontsteking kunnen wijzen. Hoop echter dat je nog positief test!
Ik heb getest met die van de action ga straks die van Kruidvat halen 2v5 En dan morgen weer testen Wat er pijn doet voelt net of je nodig moet plassen maar moet inhouden dan wil dat wel eens een vreemd pijnlijk gevoel geven in combinatie met ongi pijn.. Ben er zelfs vannacht nog een keer wakker van geweest omdat het dan pijn doet.. Dat lichte gevoel in de buik is wel iets minder geworden maar het rommelde gevoel blijft en af en toe de ongi kramp en het gevoel een opgezettete buik te hebben. Ook waterige afscheiding is aanwezig en heb het idee dat mijn urine sterker ruikt
Het drukkende gevoel herken ik wel. Dat begon bij mij op 11dpo. Nu is het wel zo dat ik toen al een knaltest in mijn handen had. ( eerste positieve test op 9dpo) Als jouw test nog negatief is dan denk ik aan een heftige blaasontsteking.
Komt dat misschien omdat dat een action test was de hele vroege? Want lees vaker dat die pas later aangeeft terwijl de Kruidvat test sneller positief is.. Als dit zo is is het dan wijsheid straks te testen of tot morgenvroeg te wachten?
Ik hoor wisselende ervaringen over de action testen. Ik zou idd morgen ochtend nog eens testen met kv.
Kan het niet dat je nu toch je eisprong hebt? Zo voelt het bij mij namelijk rond de eisprong. En je zegt dat je waterige (vruchtbare) afscheiding hebt.. hoe heb je je eisprong gevonden?
Je bent net van de Ac af, dus hou er nog rekening mee dat je zwaar aan het ontpillen bent. Daarbij de meeste vrouwen voelen vaak juist niks bij een zwangerschap in het begin. Hier herken ik het wel, maar helaas als ik ongie moet worden. Hoop natuurlijk van harte dat het bij jullie al raak is zo snel, echter als de kwaaltjes die je hebt van een zwangerschap hadden moeten zijn, had je ook al posi kunnen testen. Ik ben er dus bang voor dat je gewoon ongie wordt
Heb mijn vruchtbare dagen gehad door middel van de cb ovu testen 2x smiley gehad.. ook het draderige slijm. Dit voelt toch echt anders.. want het is zeker geen slijm.
Denk je dat het dan van ontpillen komt dat mijn lichaam zo raar doet? De eerste maand had ik vrijwel nergens last van had een cyclus van 32 dagen en mijn eisprong op dag 19.. Nu had ik mijn eisprong later dus mijn ongi ook deze is er dan maandag of dinsdag.
Dit is de test die ik vanmorgen deed.. alleen zie tot mijn verbazing dat er wel een 2e streep zit alleen niet in het tuur gebied maar naast de c streep. Dit was wel na de 5 minuten.. Dan betekent het niks toch ?
Hoi, Ik ben zelf ook net 3 maanden van de pil af en de eerste 2 maanden erg veel pijn gehad tijdens de sex. Denk dat dit iets hormonaals is ofzo. Heb er deze ronde alleen last van gehad tijdens de eisprong
Ik weet niet waarom je mij quote maar TS heeft het zelf over de vrij zichtbare streep links van de controlestreep en die betekent toch echt op geen enkel moment een zwangerschap . Maar misschien zie jij een streepje op de plek waar hij hoort te staan. Ik niet in ieder geval.
Oeps, dat ging dan fout! Sorry! Haha. Nee die bedoel ik niet nee. Rechts ziek ik licht iets, op de plek waar hij normaal hoort te staan..
Je test lijkt al vrij oud te zijn aangezien hij best geel is. Als er echt een streepje te zien is (die ik helaas niet zie) dan zou ik morgenvroeg nogmaals een testje doen met ochtendurine. Het beste is dan om deze na de afleestijd niet meer te bekijken. Succes!