Ik zit bij FBTO. Daar kan je goed je eigen pakket op maat maken! Ik ben volledig verzekerd, voor maar 109 euro pm! EN ik ben hartstikke tevreden over hun service! gr Eleni
ik zit bij trias, en ik ben er heel tervreden over. inderdaad zijn ze over het algemeen goedkoper en een prima afhandeling. ik ben er al mijn hele leven verzekerd en nog nooit problemen mee gehad. je krijg er bij hun , als je net bevallen bent een bevalings uitkering. nu weet ik niet of andere verzekeringen dat ook doen maar ik was heel blij met de 200 euro die ik kreeg voor mijn tweeling
Allemaal hartstikke bedankt voor jullie tips. IK heb nu een paar offertes aangevraagd en die ga ik even bekijken. Mocht ik nog vragen hebben, dan horen jullie het wel
CZ, super tevreden mee Ze hebben nog nergens moeilijk over gedaan, itt Univé, dat vind ik echt een sh*t-bedrijf.
zorg en zekerheid. tevreden maar blijft jammer van die hoge premies met aanvullende erbij. groetjes diana
Milan en ik zitten bij CZ, zeer tevreden over! Mijn vriend zit bij Menzis geloof ik, maar die is niet zo tevreden en gaat nu ook overstappen naar CZ.
Wij zitten bij VGZ, het Gezin & Zeker pakket via United Consumers. Ik heb het uitgebreid uitgezocht vorig jaar, en kwam daarop uit, mede door de uitgebreide dekking voor gezinnen, uitgebreide dekking voor bevalling en kraamzorg, en ook nog dekking voor de tandarts zonder verder bij te verzekeren. Ik ben tevreden over VGZ, nooit problemen gehad tot nu toe.
Hier ook een tevreden VGZ klant. Door een vriendin werd ik getipt om volgend jaar als aanvullende verzekering de gezin & zeker polis af te sluiten. Dat ga ik ook doen, die past goed bij ons én je krijgt 20 uur extra kraamzorg! Maar een onafhankelijke vergelijkingssite raadplegen is ook een aanrader. Kan je de voor jou belangrijke items aangeven. Iedereen moet toch een zorgverzekering kiezen die het beste aansluit bij zijn/haar zorgbehoeften.
Hier helaas andere ervaringen met FBTO, we moeten elke keer maanden wachten op ons geld, en in die maanden raakt er elke keer wel weer iets kwijt, bijv de nota, ons dossier, ons polisnr. vreselijk! Daarbij staat mijn man al vanaf het begin verkeerd geregistreerd in hun systeem, waardoor hij nu als het ware 'onverzekerd' is en wij wel gewoon elke maand betalen. Het schijnt verschrikkelijk moeilijk te zijn om het aan te passen met als resultaat maandenlang getouwtrek om ons geld. Toen mijn man een paar maanden geleden 3 dagen in het ziekenhuis heeft gelegen kregen wij gewoon de rekening omdat FBTO niet wilde betalen... Ik heb er geen goed woord voor over.