het is zo dat iedereen een eigen bijdragen betaald voor de kraamhulp van 3,70 ong geloof ik ,,maar is dat dubbel als er een stagaire mee komt?
Ik zou geen stagaire erbij willen. Bij mijn eerste bevalling had ik dus een stagaire. Dan ben je toch al onzeker. Althans ik wel. En alles werd uitgelegd aan de stagaire, en dan werd het bij mij een beetje afgeraffeld, want daar was geen tijd meer voor. Nooit meer. Echt niet.
Nee Het werd toen ook aan ons gevraagd maar daar heb ik nee opgezegd, maar dat was ook omdat ik 1 vreemde al genoeg vond.. Daar in tegen heb ik wel in het Ziekenhuis een gyn in opleiding de kans gegeven om te "voelen", toen ze mijn vliezen gingen breken. Kan best lief zijn...
hoef je idd gelukkig niet te betalen. ik heb 2x een stagiaire erbij gehad, vond het super! kan het iedereen aanraden.
Ja ik ook hoor, tis alleen maar handig zo'n extra hulpje erbij! zeker als je meerdere kids hebt rondlopen. Zoveel uur kraamzorg heb je tegenwoordig niet meer. Ik ben zelf ook kraamverzorgster geweest en weet dus hoe het is. En heb ook zelf 2 x in het kraambed gelegen en was toen ook erg blij dat er nog een extra hulpje was! Ook een leerling VK was er bij
Ik was stagiare en ben blij dat ik die stage gedaan heb want het was voor een grote openbaring van welk beroep ik niet wilde doen! en het overlaten aan degene die kraamhulp zijn echt leuk vinden. Maar in weze betaal je niets extra's voor een stagiare
ik had ja gezegd tegen een stagiaire, kreeg er geen (geeft niks) maar wel een dag een co-assistent die meekwam, was ook wel apart...
Hahah..je was zelf stagaire in de kraam en dan z'n vraag :-D De uitslag is gelukkig goed, ivm je financiele toestand