hallo ik ben 18 weken zwanger en ik heb sinds een dag of twee hele stijve bovenbenen, een soort spierpijn ofzo. vooral een trap op of af is erg lastig anwege de stijfheid en pijn. ik heb een ochtend in het bos gewandelt, maar daar kan ik toch niet zo'n last van krijgen? heeft het met de zwangerschap te maken? en kan dat al wel, ik ben nog maar 18 weken? wat kun je er tegen doen? groetjes manon
Ik heb ook last van kramp/spierpijn, maar dan in mijn linkerbeen. Alleen ik ben 6 weken zwanger, dus ik lees even mee.
Bedoel je bovenin aan de binnenkant van je bovenbenen, bij je liezen? Dat heb ik sinds een paar weken iig regelmatig, zal verweking van spieren in het bekken zijn of iets. Of uitstralende bandenpijn. Lang lopen ervaar ik als vrij onprettig tegenwoordig.
Ik had dat 's nachts geregeld. Ik heb nu een kussen aan het voeteneinde in bed gelegd en daar liggen mijn voeten op. Dat helpt, ik heb nu veel minder last en kan veel beter slapen
het is waarschijnlijk van je bekken of de banden. heb het zelf ook vreselijk, vooral snachts. om gek van te worden. warme douche op je rug, kruik en sokken in bed willen ook wel helpen.
haai ik denk dat het gewoon echt speirpijn was, het is nu helemaal over! ik denk dat je spieren gewoon sneller zeer doen, ik heb die ochtend namelijk in het bos gewandeld. lekker ingesmeerd met tijgerbalsem en na een dag of 3 was het weg. ik moet gewoon wat rustiger aan doen...
Heb precies hetzelfde nu met stipt 18 weken...Zo spierpijn...Echt in mn bovenbenen als spierpijn van sporten. Gisteren ook en stukje gelopen...Idd misschien daarvan...