Hallo meiden, Is er bij jullie kinderen op school of de creche al mexicaanse griep geconstateerd? Hier in zoetermeer is het flink raak Vorige week al bij mijn dochter in de klas, juf ziek en diverse klasgenootjes. Nu is vanavond mijn zoon opgenomen in het ziekenhuis, super benauwd en ligt dus aan het zuurstof en af en toe vernevelen. en heel hoge koorts ruim 40 graden, en op de long foto was een virale longontsteking te zien.. Zn pappa slaapt vanavond bij hem en morgen blijf ik in het ziekenhuis.. sorry voor dit ego bericht maar moest het ff kwijt liefs Loekie
Thanx ninja, ben me kapot geschrokken, dacht nl eerst een onschuldige verkoudheid die afgelopen donderdag begon.. ppffff vandaar dat ik hier ff lekker van me afschrijf.. Liefs loekie
Jeetje wat een verschrikkelijk naar bericht, hopelijk gaat het snel beter met hem...heel veel beterschap en sterkte!
Oh wat erg zeg! Hoe oud is je kindje? Moet zeggen dat ik wel heel erg schrok van je berichtje, wij wonen namelijk ook in Zoetermeer! Hoe begon het bij je zoontje? Thijmen is nl ook de hele tijd verkouden en af en toe verhoging...
oow wat vreselijk voor je... Gelukkig hebben ze een topafdeling in 't lange land (neem aan dat ie daar ligt?) Ik kom ook uit Zoetermeer en had nog niet veel gehoord dat mensen het hadden maar nu is mijn buurjongetje ook ziek. Komt wel heel dichtbij. Morgen krijgt Mayron zijn eerste vaccinatie. Echt klote dat ide prikken niet meteen werken ... Uit welke wijk kom je? Ik kom uit Buytenwegh. Heel erg veel sterkte en het zal vast wel helemaal goed komen!!!
nou gaat hier helemaal mis met de berichten op de 1 of andfere vage manier ... sorry voor topicvervuiling
Pff dat is even wat. Heel sterkte en ik hoop dat je zoon snel opknapt. En schrijf het maar lekker van je af, dat is beter dan het allemaal opkroppen.