Pfff.. ik word steeds zenuwachtiger! Ik heb echt een belachelijke nesteldrang, en wil echt nog 100 dingen doen voor de baby komt, maar telkens als ik ergens mee begin krijg ik harde buiken/kramp of zoiezo gewoon heel moe! Dus er komt van een hoop dingen maar niets terrecht! We zijn net verhuisd, dus er moet echt nog een aantal dingen gebeuren. Maar het lukt me niet! En ik ben zo bang dat mijn hyper-ventje eerder komt, en dan bijv iets nog niet klaar is! pfffff
Ik kan je de hand schudden!!! Ik wil ook zó graag álles schoonmaken, opruimen, etc.. maar wij hebben ons huis op de kop staan vanwege de verbouwing en begin steeds meer in de stress te schieten. Bepaalde dingen zou ik wel kunnen, maar heb heel snel last van mijn bekken/rug, waardoor ik het alsnog niet kan....heeeel frustrerend allemaal. Als de verbouwing af is, krijg ik hulp met schoonmaken, maar kan het allemaal wel af kijken, duurt me allemaal veel te lang!
hahaha ik moet zo lachen...! sorry het is natuurlijk niet grappig maar ik denk dat het echt veeeeeel vaker voorkomt, ik heb het ook! net verhuisd!! hele boel in dozen...en kan ook niet alles schoonmaken zoals ik zou willen....!! vreselijk gevoel dan he!! maar dit is mn tweede en van de eerste weet ik nog...het gaat helemaal goed komen echt!! probeer te relaxen ook en idd niet over je grenzen gaan hoor, echt niet, want je hebt de energie nodig voor de bevalling!!! En als de baby er is...weet je weer wat het allerbelangrijkste is...! komt goed meiden..!
Ja zo naar! Ik ben dan ook zo blij als ik wakker word van een middagdutje en mijn man heeft toevallig een van de taakjes gedaan! Maar andere dingen die ik bijvoorbeeld nieteens kan worden ook maar niet gedaan Ga hem vanavond wel even schoppen hihi Verder heeft mijn zusje geholpen met iniedergeval de vluchttas klaarmaken, en haalt mijn man morgen de bedklossen op.
herkenbaar van de eerste. nu bij de tweede gaan wij hopelijk als we het gaan redden ook begin maart verhuizen ( baby komt begin april) nu denk ik: jammer dan als ie tussen de verhuisdozen wordt geboren. een baby heeft gelukkig niet veel nodig als een bedje, schone kleding en luier en voeding. nou dat kan wat dat betreft rustig ook in een niet afgemaakt huis. maar begrijp je wel hoor. fijner is het als alles netjes is. maar soms is het niet anders
Misschien kun je iemand vragen te helpen? Of in het weekend samen met je partner wta dingen aanpakken. En even goed kijken met wat écht belangrijk is en wat je kunt laten tot na de bevalling als je je weer beter voelt. Succes!!
Misschien even de tijd nemen om te bedenken wat je nu echt heel belangrijk vindt om voor die tijd af te krijgen en je voorlopig alleen daar op concentreren.