even zoeken op zorgverzekering.. laatst een heel topic over gheweest incl. berekeningen dat je aan kraamzorg met eigen bijdrage 190 euro kwijt bent en als je een extra/hogere verzekering neemt die het vergoed maar die dan bijv. 20 euro extra kost = 12 x 20 = 240 euro.. dus dan betaal je meer .. dus kan je beter eenmalig de 190 betalen..
Ik zit ook bij Menzis, het meest uitgebreide pakket (4 sterren) en 1 voor tandarts en betaal 145 euro per maand. Wanneer je je via PMA (collectief) verzekert bespaar je ook kosten. Volgend jaar ga ik naar 3 sterren, dan betaal ik iets minder en krijg ik alsnog alle zwanger- en bevallingskosten volledig vergoed.
Ik heb extra verzorgt 3 en tand 3.. Maar hoe bedoel je via PMA? dat snap ik even niet Vindt Menzis wel duur maar erg goed. Ik heb 2 jaar bij de fysio gelopen 3 keer in de week en heb daar nooit een rekening voor gekregen..
Kijk hier Zorgverzekering | Basisverzekering | Vergelijken | Verzekeraars | Marktoverzicht | Zorgverzekeringen | Zorgpolis | 2010 | PMA maar es. PMA is een collectieve verzekering die ondergebracht is bij Menzis. In de praktijk betekent het gewoon dat je bij Menzis zit maar iets minder betaalt om het collectief is. Je hebt gewoon een menzis polis en Menzis voorwaarden. Kan je iig een paar euro schelen per maand!
Zelfs dit krijg ik vergoed ook de kosten van poliklinische bevalling en ik krijg extra uren kraamzorg bovenop de basis
ik zit mij avero achmea. ik heb het excellent pakket en bij mij word alles vergoed. maakt niet uit wat. heb ik ook wel nodig met mijn handicap. ik betaal 122 per maand
www.independer.nl Hier kan je alles vergelijken. Zelf zit ik bij Delta LLoyd, compleet. Ik zelf hoef niet veel bij te betalen en krijg veel extra behandelingen etc.
Ik kan zijn dat je meer moet betalen voor kraamzorg als je verzekeringsmaatschappij niet samenwerkt met jouw kraamzorginstelling. Moet je daar even naar kijken want anders is het eigen risico 3,90.