Welke zorgverzekering hebben jullie? Wij zitten bij cz en betalen per maand per man 107 euro voor een basis en jongeren verzekering. Nu was ik op independer.nl aan het kijken welke het goedkoopst is en kwam toch weer uit bij cz. Maar daar staat de premie goedkoper dan wij betalen.
Ik zit bij OHRA en betaal nu 138 euro voor een basispakket en uitgebreidpakket. En nog een tandergaafverzekering erbij. Nog even last minute aangepast aangezien niet alles werd vergoed vanuit mijn vorige pakket. Wel een mooi kraampakket gehad helemaal gratis
ik zit nu bij menzis en mijn man en onze dochter bij agis, maar had vorig jaar al iets gelezen over de gezinnenpolis van agis ik ga me er volgende week even in verdiepen want dan zijn de tarieven/prijzen bekend, nu betaalt mijn man 140 en ik 107 dus weet niet of we goedkoper uit komen maar dat ga ik dus uitzoeken
Ik zit bij CZ en heb met mijn zoontje een gezinnenpolis. Manlief zit er ook en die heeft een jongerenpolis.
Wij zitten bij DSW. Ik betaal 117,95 p.m incl. aanvullende verzekering ( alle kinderen staan op mijn polis en zijn dus ook aanvullend verzekerd), en mijn partner betaald 90 euro voor alleen een basisverzekering. Dus 207,95 in totaal per maand. Aankomend jaar (2011) gaan onze kosten in totaal 19 euro p.m omhoog (de basisverzekering gaat per persoon 9,50 omhoog), en komen we uit op 226,95 per maand.
VGZ en betaal nu 134,- voor basis+ gezin (samen met de meiden).. Krijg nog via ANWB collectief ongeveer 10 euro pm terug. Wat het komend jaar wordt weet ik niet, tarieven van VGZ zijn nog niet bekend, maar ik kijk zeker wel weer rond.
Wij hebben dit jaar, allebei alleen de basis verzekering omdat we van de aanvullende (maar alle waarschijnlijkheid) niet veel gebruik maken. Ik heb gekozen voor Zekur van unive en betaal 80 Mijn man zit bij anderzorg en heeft een extra eigen risico gekozen (naast de 155 nog eens 500) en hij betaalt 53 per maand. Ik zoek overigens ieder jaar precies uit waar ik het beste uit ben. Gezien Milan zeer waarschijnliljk een brilletje krijgt en we hopen op een broertje of zusje zal ik komen jaar dus wel een aanvullend pakket afsluiten.
wij zitten bij menzis hebben een basis en een tandarst verzekering we betalenn 190. voor het gezin mijn dochter is mee verzekerd wij zijn tevreden, toch kijk ik elk jaar november of er aanbiedingen zijn.. lfs Hellen
Ik zit bij dsw en ben 117.95 per maand kwijt. Me bijde kinderen zitten op mijn verzekering en ik ben avtop verzekerd dus ook voor de tandarts. En ik ga niet veranderen van verzekering moet zeggen ben altijd al te vreden geweest bij dsw er is nog nooit iets mis gegaan en alle werd netjes betaald.
cz gezin en zeker 124,95 pmnd en daar zit dan ook tandarts bij is. super tevreden ! ook van bevalling kraamzorg ed niks van hoeven te betalen
@ Lad, nee hoor. Ik zit bij cz en ga overstappen op hun gezinnen polis, dan krijg je dat 100% vergoed
Ik zit ook bij dsw, Betaal nu voor mezelf 90 euro per maand inclusief aanvullende verzekering, dat was een speciaal pakket voor jongeren maar dat gaat nu veranderen, dus zal ik zelf de aanvullende verzekering moeten betalen vanaf januari 2011 en dan wordt het ook 117.95. Mijn vriend is av- top verzekerd voor + - 127. Mijn dochter is met ons mee verzekerd en moet zeggen dat er heel veel vergoed wordt bij dsw met een aanvullende verzekering. Bijv. tandarts kosten heb ik nooit wat van hoeven betalen en mijn vriend heeft ook veel behandelingen gehad. Daarnaast wordt altijd alles op tijd betaald en krijg altijd vrij snel antwoord, dus ben zeer tevreden over de goede service , ik stap niet over.