Zoetekauw wordt zoutekauw??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tofie, 29 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tofie

Tofie Niet meer actief

Ik ben altijd een enorme zoetekauw geweest maar nu ik zwanger ben heb ik zo'n trek in hartig!! Erg grappig om te merken! Hebben meer mensen dat of juist andersom natuurlijk ;)

2. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ja veel behoefte aan zoet: snoepjes, chocolademelk etc.

3. Maranne

Maranne Actief lid

23 okt 2013
    252
    0
    16
    Arnhem
    Normaal ben ik echt van de chocolade, kan er niet van af blijven!
    Maar nu vind ik het echt niet lekker meer:$

Zoute bouillon vind ik wel lekker nu, maar ook omdat ik i.v.m. misselijkheid nu niet veel kan eten/drinken.

4. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Ik was nooit zo van het snoepen, als kind al niet. Merk wel dat ik, omdat ik 's morgens nog echt misselijk ben met soms braken, zoet broodbeleg het beste verdraag. Normaal had ik kaas of tonijn op mijn brood maar nu vaak hagelslag. Verder heb ik niet echt suikerdrang.

Zout is helaas altijd mijn zonde geweest, ik strooi teveel zout op mijn eten:(. Heb nu ik zwanger ben superveel zin in cup-a-soup, bouillon en andere hartige kleine hapjes. Vanaf 9u 's morgens zit ik aan de cup a soup haha. Daardoor vermoeden mijn collega's het eerste ook dat ik zwanger was. Omdat mijn bloeddruk heel laag is zei de vlk dat ik dat gerust allemaal wat extra mag eten, hierperdepiep!

5. Tofie

Tofie Niet meer actief

Ik weet niet hoe mijn bloeddruk is want nog niet bij een verloskundige geweest. Maar zou ook wel kunnen dat hij wat lager is en dat ik daarom trek heb in zout. Klinkt logisch dat het lichaam er dan om vraagt.

6. MrsP

MrsP Actief lid

14 okt 2011
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was altijd een echte snoepkont, maar nu alleen maar trek in hartige dingen. Gek he!? Vandaag zit ik voor de eerste keer aan de chocolade pinda's en cola snoepjes, maar echt lekker is het niet meer..

7. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Ik hield altijd erg van zoetigheid, maar sinds ik zwanger ben heb ik misschien nog maar 1 koekje op. Chocolade helemaal niks meer! Ik heb er gewoon geen trek in.
    Zout vond ik nooit echt lekker, en nu nog altijd niet. :D

Deel Deze Pagina