Hoi iedereen, Ik heb een testje gedaan rond 13:00 kon niet eerder testen. Het is nu 10dpo bij mijn eerste had ik nu echt al een duidelijke test. nu niet echt duidelijk maakt me beetje onzeker.... Heeft er iemand ervaring met zon lijntje het is echt een beetje een pen lijntje met een beetje kleur aan de linker kant? Lijntje wel te zien vlak voor en na 5 min. Ik weet dat het vroeg is maar bij mijn eerste toen al duidelijkheid op 10dpo vandaar de vroege test... Positieve ovulatie 8juli Nod 22juli
Ik zie m echt en volgens mij is het al hartstikke mooi dat je op 10dpo positief test! Over 2 dagen nog een testje doen!
Als je ovu op 8 juli posi was dan is je ei pas op 9-10 juli geweest en zit je nu op 8-9 dpo (ipv 10 dpo) en is je test hartstikke mooi
Suus, ik zie een streepje ik heb momenteel ook zo een streepje, heb ik gepost daarjuist ook in dit forum. Van jou is deze wel postief hoor! De mijne twijfel ik (ik neem pregnyl) groetjes! en binnen enkele dagen een KNALTEST!
Positieve ovulatietest op 8 juli? Dat zou zelfs betekenen 9 juli eisprong op z'n vroegst. Dus vandaag 9 dpo op z'n vroegst. Prachtig streepje dus! Hopelijk wordt hij donkerder de aankomende dagen
Ik zou morgen met ochtend urine een k2v5 doen en als die duidelijke streepje heeft zou je een digitale kunnen doen denk ik. Ga ik morgenochtend ook zo doen.
Masrya wat lief dat je het vraagt Ik had gisteren dus bruin bloed beetje roze en toen de hoop opgegeven vanochtend ook beetje bruin maar geen rood... Dus dacht toch maar testje doen word hier zo onzeker van.. Boven is van gisteren onder van vandaag