Batuhan heeft een heel medisch verleden en is erg vatbar. Nu wil ik absoluut geen risico nemen. Welk zonnebrandcreme zouden jullie kiezen? Ik twijfel tussen die van de ROC 50+ en Garnier 50+ Of iets anders? Wat niet snel ''uitloopt'' waterbestendig is en niet om het uu gesmeerd moet worden.
Ik heb die van Eucerin kids 50+. Mijn kindjes hebben een erg moeilijk huidje. Gauw eczeem enzo. Eucerin gebruik ik nu als bodylotion en nu dus ook de zonnebrand en ik vind het geweldig spul.
Louis Widmer creme moet erg goed zijn. Te koop bij de betere drogisterijen.. Het is een concurent van ROC en Vichy.
L'oreal 50+ Trekt heel vlot in, niet vet en stinkt niet + waterproof. Na insmeren voelt het huidje van ons mannetje in alsof hij niet is ingesmeerd wat mij zeker het gevoel geeft dat mijn kindje niet zomaar uit mijn handen kan glibberen door de zonnebrand. Op en top!!!
Ik heb gekozen voor no ad factor 50. Dit is een betaalbare creme, die goed smeert. Tegen uva stralen bescherm en ook nog eens hypo allergeen is. En is gewoon bij de etos te koop!
Wij hebben hier P20. 1x per dag smeren en ze zijn nog nooit verbrand! Als ze geslapen hebben smeer ik ze wel voor de zekerheid nog een keer in, ben veel te voorzichtig met mijn meisjes!!!
Ik heb zoveel verschillende gehad en nu van de AH fac. 50. Prima, volgens mij maakt het allemaal niet uit. Garnier vond ik wat stugger en moeilijker smeerbaar en werkt niet beter of slechter dan een goedkoper merk. Ik zou niet kijken naar het merk, maar enkel naar de factor
hier zwitsal 50+ smeet lekker, en mijn mannetje reageert er goed op ondanks zijn eczeem! (en ruikt natuurlijk ook wel heeel lekker)
Ik heb voor Garnier gekozen, gisteren de hele dag in de zon gelopen, paar keer goed ingesmeerd en niet verbrand ofzo!
Hier ultrasun, die hoeft ook maar 1x per dag, maar net zoals kirst78 smeer ik mn dochter na het slapen op erg zonnige dagen dat we de hele tijd buiten zijn vaak nog een keertje in. Zelf gebruik ik het al jaren en smeer mezelf wel maar 1x per dag, werkt prima!
Factor 50 en zonder conserveringsmiddelen (parabenen), omdat die erg slecht zijn voor de huidjes van kleine kinderen (dat het verkocht mag worden... ongelofelijk:x). Anyway, Etos eigen merk heeft zonnebrand zonder die troep.