Ik ben naar 2 fietsspeciaalzaken geweest en beiden adviseerden om een 16 inch te nemen. Onze dochter is al best lang. Eerst fietsen ze toch nog met zijwieltjes. En als die er vanaf zijn dan kan ze wel met haar voeten aan de grond.
Ik vind de onderste echt een meisje-meisjefiets.. die je zoveel ziet dat ik juist voor de bovenste zou kiezen, omdat hij leuke en anders is.. (maar uiteindelijk zijn ze allebei leuk, dus succes met het maken van je keuze)
Oh ik lees nu pas dat je dochter de roze leuker vind.. nou dan zou ik zeker die kieze.. haar fiets, haar keuze toch..
Oooh wat schattig! Aan mij heb je echt helemaal niks, ik kan niet eens kiezen. Zouden ze ook zo'n fiets in grote mensen-formaat hebben?
Zeker de loeki, ik vind persoonlijk de kleurtjes van de andere niet zo leuk. Maar ik zou zelf niet zo'n duur fietsje kopen als ze nog zo klein zijn. Hier konden ze nl op het kleine fietsje toen ze 4 waren. Maar nu een grotere maat kopen heeft niet zo veel zin want daar kunnen ze weer moeilijk op leren fietsen zonder zijwieltjes. Vanaf ongeveer 7/8/9 kunnen ze wat langer op een fiets en en is het naar mijn idee de moeite een duurdere fiets aan te schaffen.
Als je goed zoekt wel hoor, denk er nog zijwieltjes bij en je hebt een echte volwassen-prinsessen-fiets Bekijk bijlage 194895
Ik vind de onderste het leukste, maar ik lees in je vraag, dat ze er over een paar jaar zelf op kan fietsen, maar hou je er rekening mee, dat je dochter groeit, en dat de fiets dus ook mee moet groeien? Ik weet niet welke wielmaat deze fiets heeft? Mijn dochter is 6 en heeft haar 3e (of 4e fiets).