Wij hebben een mega probleem. Ik hou heel erg van aparte amerikaanse namen maar mijn partner wil graag een oerhollandse naam. Hij vind klaas-jan geweldig. Heb gezegd dat dat nooit niet gaat gebeuren haha. Nu zoek ik een korte krachtige aparte maar dus toch redelijk hollandse naam. Help!
Klaas-Jan? Tsja....weer eens wat anders in deze tijd hihi... Dacht je van Bastian, klinkt n beetje hetzelfde... Of Kian, Bram... Xxx
Hahaha, Klaas jan...is wel schattig...maar zou het hier ook niet worden hoor Mijn man zou er zo voor gaan..die zou ook Wim willen bij onze zoon mocht die ooit geboren worden... nou neuh...onze eerste zoon heet namelijk Joaquin.... die combi kan echt niet hoor hahaha Succes met zoeken!
Daniel, Julian, Thomas, Jesse, (Se)bastian? Probeer een beetje namen te bedenken die zowel in het Engels als Nederlands uit te spreken zijn. Dan hebben jullie allebei wat
Klaas-Jan?! Weet je zeker dat hij geen grapje maakt? Jullie moeten je allebei prettig voelen bij een naam natuurlijk. Er zijn al een boel leuke namen genoemd. Alleen Kick zou ik niet doen, voor het geval hij een keer naar Engeland of Noord-Amerika wilt (Kick your ass...). Verder hele leuke suggesties.
Haha..Klaas-Jan... Hollandser kan je het niet krijgen! In afgezwakte vorm: Sander, Jochem, Mart, Mattijs, Stan, Stef, Bart, Luuk, Rein, Rens, Nick, Brent, Sil.
Al heeeel veel genoemd!! HEb niet alles onthouden hoor!! Jack Peter Vico Sam/Sem Ben(jamin) Floris/Florian Quinten ARthur Simon Die namen kunnen overal wel!
Wij hadden hetzelfde probleem alleen andersom. Ik was van de Hollandse namen mijn man van de engelse. Wij kwamen uit bij Brent. Wel op zijn Hollands uitgesproken.
Haha, vond je berichtje leuk beschreven. Hoewel me het ook een ramp lijkt om dan op een gemeenschappelijke beslissing uit te komen! Ik heb niks toe te voegen aan wat er al staat, maar wens je veel succes! Ik ben trouwens ook meer van de apartere namen, dus kan me in denken dat je Klaas-Jan niet leuk vindt!