Oke, nog 5 weekjes tot de uitgerekende datum we zijn er denk ik nu pas uit. Er zijn zoveel leuke meisjesnamen dat het zo lastig is. We hebben nu 2 namen die nog op het lijstje staan en we zijn er voor ons zelf wel uit.. Tenminste... We hebben een zoon en de naam heeft 2 lettergrepen en is een amerikaanse naam ala Kaylen/Jayden (zoiets). De achternaam is ook buitenlands. We hebben voor onze dochter nu J.oy of A.my! Willen jullie aangeven waarom wel en waarom niet. Ieder heeft een eigen smaak natuurlijk, dus het kan jou smaak heel goed niet zijn. Maar het is wel een naam voor het leven. Ookal hebben we de keus al gemaakt, wil ik toch graag weten wat mensen voor beeld hebben bij deze naam! Dank je.
Vind het allebei echt kindernamen maar Amy vind ik dan nog het leukst.... Daar kan ik nog wel een volwassen vrouw bij zien en bij Joy eigenlijk niet..
Vind ze allebei erg leuk. Ken een meisje van mijn leeftijd die Joy heet. Ik hou er wel van eigenlijk. Jullie zouden ook nog Amy Joy / Amy-Joy kunnen doen toch?
Amy niet dat dat wat uitmaakt maat bekt lekkerder... Jayden (bijv) en Amy ipv Jayden en Joy...dan is Joy zo hard
Bedankt alvast voor jullie reactie's. Vind het wel leuk de meningen. Zoon begint trouwens met de letter D, wil een beetje anoniem blijven. Amy-Joy vind ik trouwens ook mooi, maar vind het dan gelijk zo'n mond vol. Pfff, voor zoon waren we er bijna direct uit. Meidennamen zijn zo leuk
Ik ken een Joy. Verschrikkelijk mens... Amy dus. Aimee? Met een streepje op de eerste e... ( spreek uit: ammeej) vind ik ook leuk en ook voor volwassene.
ik zou dan voor amy gaan, maar alsnog niet echt mijn smaak. Joy vind ik niets, dan vind ik Yentle leuker (jentel) of Ylva.
Amy vind ik mooi, klinkt wel lief en stoer. Joy is niet mijn smaak, te stoer en klinkt beetje 'losbollig'.. Sorry
Amy heel leuk!! Hebben zoon Jayden, dochter Quincy*, als zoontje Caylan een meisje was geweest, had ze Amy geheten
Ik vind het allebei wel leuke namen! Bij Joy moet ik denken aan een afro Amerikaanse vrouw. Niet zo'n hysterische, maar meer een gelovige, trouwe vrouw. Weet niet goed hoe ik dat uit moet leggen haha. Bedoel t iig niet negatief
Amy!! Met stip, maar ben natuurlijk bevooroordeeld als mama van een prachtige dochter Amy . We krijgen ook altijd hele leuke reacties op haar naam. Ik vind het een stoere maar ook lieve naam.