Koen. Wat origineler, vind hem wel leuk! Als Coen vind ik t weer niks haha. Tim is ook leuk, beetje saaier Pim vind ik dan weer helemaal niks
Tim omdat ik die het mooiste uit je rijtje vind. Pim is voor mij een kabouter. Koen heb ik niks mee. niet lelijk oid maar vind het gewoon geen leuke naam.
Ik vind Tim de leukste naam. Vind Pim wat kinderachtig en Koen vind ik een beetje een harde klank hebben.
Tim vind ik het leukst. Tim vind ik stoer klinken. Pim vind ik te zacht klinken. Ook al is het maar 1 letter verschil. Koen is niet mijn smaak. Ik moet dan altijd denken aan een jongentje op de boerderij, blonde haartjes en regenlaarzen aan. Niks mis met het boerenleven, maar dat is mijn associatie ermee.
Tim. Pim en Koen vind ik gewoon minder vlot klinken, en daar heb ik niet echt een argument voor. Gewoon een gevoel
Tim die naam hadden wij ook eerst voor onze zoon uiteindelijk was het hem niet voor ons en hebben wij een andere gekozen. Maar het blijft een mooie naam.
Vind ook dat je niet verkeerd kan kiezen. Alle drie lekker Hollands maar niet mega populair. Ik heb Tim gestemd. Die gaat hier helaas niet maar ik vind hem heel stoer!