Nora komt me al maaanden zwaar de neus uit! Nee nee neeee!!! Joy leuker. Joya (''what a joy, ja'') niet. Doe maar gewoon Gioia of doe anders maar niet! Maci leuk! Niet gekunsteld en ook niet duizend in 1 dozijn Kijk wel Teen Mom dus heb de associatie met 1 van de Teen Moms, maar zij is een leuk meid dus gewoon doen!
Macy/ Maci is weer eens wat anders! Doet me wel denken aan die enorme Amerikaanse winkelketen. Maar die is (nog) niet in Nederland dus wellicht geen probleem. Nora vind ik echt saai ondertussen, met of zonder h ... best mooi hoor, maar ben t beu gehoord. Ik vind het ook een heel ander soort naam dan de andere 2. Misschien Miley of Marley nog wat?
Bedankt voor de reacties meiden. We willen eigenlijk een naam dat niet zo vaak voor komt dus Nora valt dan eigenlijk al af... We neigen nu toch het meest naar Maci... @hummeltje5 , ik volg ook teen mom en Maci is de leukste uit de serie (vind ik iig) Maar we laten et even bezinken en kijken of we over een paar weken er nog zo over denken
Oké Nora is van het lijstje.. m'n man wil geen naam dat te vaak voor komt. Kaeli en lilly zijn ervoor in de plaats gekomen.. Dus tot nu toe top 4 Maci Joya Kaeli Lilly Maar volgens mij komt Lilly ook vaak voor..