Wat te doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Emama, 11 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emama

Emama Bekend lid

13 jun 2016
    792
    118
    43
    Hallo Dames,

Een vraag betreft een kennismakingsgesprek voor mijn man.
    Hij is nu al een tijd bezig om een afspraak te krijgen, maar telkens geen antwoord nu eindelijk van de week een mail met wanneer hij zou kunnen voor een kennismakingsgesprek wo tot en met vr. Hij heeft daarop gereageerd natuurlijk,maar nog steeds niks terug gehoord. Net weer geprobeerd te bellen weer niks.

Wat kan hij nu het beste doen morgen daar even langs gaan en vragen hoe of wat.

Of het nu gewoon weer afwachten

Of er niet meer achter aanzitten en afwachten

Bedankt alvast

2. Evanesco

Evanesco Niet meer actief

Lastig om daar zo antwoord op te geven.

Gaat het om een nieuwe baan? Of wat is de bedoeling?

Denk niet dat je hier een antwoord gaat krijgen op je vraag. Bel nog een keer zou ik zeggen.

Misschien de topictitel even aanpassen zodat het duidelijk is waar het over gaat.

3. Elinetjeee

Elinetjeee Niet meer actief

Hangt er een beetje vanaf wat voor bedrijf het is en hoeveel haast hij ervoor heeft. Ik zou eerst proberen te bellen en anders idd langslopen. Mits het een bedrijf is waar de manager altijd aanwezig is. Anders heb je kans om voor niks te komen. Topic is idd een beetje te vaag om hier juist antwoord op te geven

4. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Dit is te weinig info voor mij, om een zinnig antwoord te kunnen geven.

5. LisbethSalander

LisbethSalander Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.830
    5.566
    113
    Lastig want wel erg weinig info.

Mocht het om een sollicitatie gaan dan zou ik het laten. Als een bedrijf steeds verzuimd om met een reactie te komen weet ik niet of ik daar wel zou willen werken.

Gaat het om acquisitie dan zou ik zelf meer initiatief nemen en langsgaan bij het bedrijf.

DastyQueen en Emama vinden dit leuk.
  6. Emama

Emama Bekend lid

13 jun 2016
    792
    118
    43
    Ja gaat wel goed om een nieuwe baan idd

Ja wist niet zo goed wat ik bovenaan moest zetten

7. Emama

Emama Bekend lid

13 jun 2016
    792
    118
    43

Hij probeert bij dat bedrijf aangenomen te worden ,maar een afspraak maken is nogal lastig want die persoon reageerde niet altijd

En nu van de week wel om deze week van wo tot en met vr een kenissismakingsgesprek te hebben maar er wordt niet op terug gereageerd hij heeft ant2oord op de mail gegeven
    Vandaag weer gebeld,maar geen gehoor

Dus weet niet wat het beste is het nu afwachten of er nog steeds achteraan te zitten

Hij heeft inmiddels al echt vaak contact gezocht mail, telefonisch en app paar keer reactie gehad en 1 of 2 keer terug gebeld

8. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Ik zou denk ik niet eens bij zo’n bedrijf willen werken...

DastyQueen en Caithy vinden dit leuk.
  9. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Ik begrijp het niet helemaal. Maar jouw man heeft dus geantwoord op het mailtje waarin stond dat hij van woensdag t/m vrijdag kon langskomen? Ik neem aan dat jouw man dan een voorstel heeft gedaan voor 1 van deze dagen? Als hij bijvoorbeeld heeft geschreven: "Prima, ik kan vrijdag om 14 uur wel even langskomen," dan zou ik gewoon op dat tijdstip langsgaan. (Ik zou me overigens wel afvragen of ik daar uberhaupt zou willen werken als de communicatie er zo beroerd aan toe gaat. :rolleyes:)

Blijdorp en Emama vinden dit leuk.
  10. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Dan zou ik het bedrijf zelf benaderen ipv die persoon. En om opheldering vragen.

Emama vindt dit leuk.
  11. Emama

Emama Bekend lid

13 jun 2016
    792
    118
    43
    Ja dat is misschien wel handig bedankt

12. Emama

Emama Bekend lid

13 jun 2016
    792
    118
    43
    Ja hij heeft aangegeven alle dagen te kunnen alleen verschillende tijden ivm huidig werk

13. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Afwachten en als hij niks hoort niet langs gaan. Maar goed ik steek altijd nogal hard in dat soort dingen dus misschien past die aanpak niet bij jouw man.

DastyQueen en Emama vinden dit leuk.
  14. Emama

Emama Bekend lid

13 jun 2016
    792
    118
    43

Ja hij laat het nu gewoon voor wat het is hij denkt dat het misschien een manier van afwimpelen is ofzo hij gaat ze n iet meer contacteren of er naar toe zolang hij niks hoort natuurlijk de bal ligt bij hun nu of hoe ze dat zeggen hahaha

Blijdorp vindt dit leuk.
  15. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Volgens mij heeft jouw man nu genoeg gedaan en ligt de bal bij hen.
    Alhoewel ik niet weet of ik daar dan zou willen werken, laks gedoe.

Emama vindt dit leuk.
  16. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Ik zou wel echt klaar zijn met zo'n bedrijf en er niet meer willen werken.

Mocht je man er wel graag willen werken dan lijkt mij het beste dat hij persoonlijk bij het bedrijf langs gaat. Dat communiceert vaak al heel wat prettiger.

Emama vindt dit leuk.
  17. Emama

Emama Bekend lid

13 jun 2016
    792
    118
    43
    Bedankt voor de reacties in ieder geval
    Ja hij zei dat vanmiddag ook al

18. Emama

Emama Bekend lid

13 jun 2016
    792
    118
    43
    Ja ik zei ookal anders ga je langs maar ze zijn net bezig en meerdere bestedingen dus hij weet niet zo goed welke locatie dan maar idd door dit gedoe heeft hij er wel minder zin in terwijl het is maar 1 persoon van dat bedrijf misschien is het voor de rest wel goed want hij hoort voor de rest alleen maar goede dingen erover

Deel Deze Pagina