Welke ZP discussie ben jij nooit vergeten?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ysabella, 9 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LoeForceOne

LoeForceOne Fanatiek lid

28 jun 2015
    1.374
    910
    113
    Sorry ik loop 6 uur achter en ben nu pas wakker en alle reacties gelezen. Ik heb geprobeerd om de pb’s te verwijderen alleen ik zie de optie melden niet verwijderen. Ik heb mijn berichtjes gemeld en beheer gevraagd ze offline te halen!

Ik heb alleen de pb’s geplaatst om aan te tonen dat ik niet ben begonnen met pb’s Sturen en ElizaR voor de ergste dingen uitgemaakt te hebben waardoor veel mensen daar een mening/gevoel over hadden. Sorry @ElizaR dat ik de pb’s openbaar heb gemaakt om daarmee mijn naam te zuiveren! Voor mij is het klaar en ik hoop dat het beheer de screenshots verwijderd

bozoe, Vulpen, Riene en 16 anderen vinden dit leuk.
  2. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Je kunt wel zelf je afbeeldingen verwijderen - onder je avatar rechtsboven op 'your attachments' klikken, en dan kun je de betreffende afbeeldingen verwijderen door op het kruisje te klikken.

LoeForceOne vindt dit leuk.
  3. ElizaR

ElizaR Niet meer actief

Bedankt voor je bericht.
    Je kan afbeeldingen zelf verwijderen in your attachments

4. LoeForceOne

LoeForceOne Fanatiek lid

28 jun 2015
    1.374
    910
    113
    Thanks! Ga er nu na kijken

Whysteria vindt dit leuk.
  5. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Nog heftiger, was overigens niet enkel Nederland ook België als ik me niet vergis.

6. LoeForceOne

LoeForceOne Fanatiek lid

28 jun 2015
    1.374
    910
    113
    Zie ze wel staan maar nergens verwijderen op mobiel! @Beheer kun je dit snel offline halen please

7. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik weet wel dat ik altijd met Hilly (plus cijfers) in de clinch lag. Maar die was ineens weg.

lies276 vindt dit leuk.
  8. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.042
    16.548
    113
    Dit is via je mobiel. @Beheer is 24/7 op vakantie.

22A1695E-9FB3-4066-AF6F-D34D6ABE2C43.png ]

Schuurpapier en Huismuisie vinden dit leuk.
  9. ElizaR

ElizaR Niet meer actief

Als t goed is zie je dit. Dan kun je op de rode kruisjes drukken
    20181010_145440.jpg Screenshot_20181010-145337_Chrome.jpg

Aardbeitjes vindt dit leuk.
  10. SDonya

SDonya Niet meer actief

Vind jou reactie echt heeeeeel erg netjes!!! Kunnen velen een voorbeeld aan nemen. ElizaR mag in haar handjes knijpen dat je zsm die privé gesprekken er af wilt hebben.

Whysteria, Manque, Brinta en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Oh, maar daar heb ik ook nog wel eens mee overhoop gelegen over schimmelkazen, rapley, kunstvoeding en artsenbezoekers. Geloof dat Dirksmama en zelfs hun Goeroe Stefan Kleintjes er nog aan te pas kwam.

amdaa, lies276, Treez en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. LoeForceOne

LoeForceOne Fanatiek lid

28 jun 2015
    1.374
    910
    113
    Gelukt! Thanks voor de uitleg! :) beiden zijn weg!

Roos123, Betsy, louan en 6 anderen vinden dit leuk.
  13. Treez

Treez Niet meer actief

Aan het einde van haar zp- carrière werd ze betrapt op wat inconsequenties in haar verhaal. Ze was soms in twee landen tegelijk en haar verklaringen waren behoorlijk ongeloofwaardig. Ze heeft het strijdtoneel toen maar verlaten.

Rosa5 vindt dit leuk.
  14. liefwolkje

liefwolkje Actief lid

1 nov 2016
    402
    359
    63
    Niet zelf mee in discussie geweest, maar vind de maandelijkse topics van Sarahhh en de daarbijbehorende discussies wel onder de noemer onvergetelijk vallen.

Sado en Lisanne1811 vinden dit leuk.
  15. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Ja, die. Stond er dat ze in Indonesië woonde, maar ze wist precies wat er bij AH in de bonus was en hoeveel minuten reizen het van haar huis naar Utrecht was etc. Grappig dat ze ook altijd op Nederlandse tijden overdag online was, terwijl er toch best wat tijdsverschil tussen zou moeten zitten.
    Daarnaast gaf ze les op een gereformeerde school of zoiets, geloof in Zuid-Holland. En die Dirk was volgens mij zelf al 30. Volgens mij heeft ze na commentaar, ook van mij, toen de woonplaats naar Dromenland ofzo gewijzigd.

Ik denk dat ze gewoon geobsedeerd was door borstvoeding, rapley en Stefan Kleintjes en op dat gebied een soort zendingsdrang had. En op haar leeftijd en zonder zelf recente ervaring met baby’s en dreumessen te hebben, dacht ze waarschijnlijk dat ze niet echt tot deze doelgroep behoorde en mensen daarom minder naar haar zouden luisteren? Ik zou het anders ook niet weten.
    En waarom ze deed alsof ze in Indonesië woonde? Ook geen idee. Denk dat ze er misschien eens een jaartje gewoond heeft of op vakantie is geweest.
    Had bij haar altijd het ‘Bitty’-gevoel van Little Britain.

Ik denk dat als ze gewoon eerlijk was geweest en wat minder stellig in zaken die gewoon niet altijd zo zwart wit zijn of denigrerend reageerde op anderen die andere keuzes maakten, had ze op sommige punten prima en fijn advies kunnen geven. Het is de toon die de muziek maakt. En al die leugens maken je ook niet bepaald geloofwaardig. Want hoe stellig ze was in haar opvattingen, liegen kon ze in ieder geval niet consequent.

Rosa5, Nescio, amdaa en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Er is zelfs een facebook groep uit ontstaan :)

17. Whysteria

I know - ben er een tijdje lid van geweest. Jij ook?

KleineLai vindt dit leuk.
  18. Tuttebella

Tuttebella Niet meer actief

Haha dat weet ik ook nog. Vond het best wel triest eigenlijk.

19. Whysteria

Wat vond je triest? Mij, of het groepje?

20. Tuttebella

Tuttebella Niet meer actief

T groepje! Heb er zelf ook in gezeten hoor, maar vond het maar een triest gebeuren haha.

Deel Deze Pagina