Haha, nou nee zo ver ging het volgens mij niet, maar ik had wel iets geplaatst om mezelf ervan te weerhouden terug te komen. Dat heeft inderdaad een week of twee stand gehouden tot ik schoorvoetend weer terugkwam, en sindsdien begin ik er niet meer aan. Here to stay!
Overdrijven is mijn ‘middle name’ . Ik kan mij het topic nog wel herinneren. Velen vonden het oprecht jammer, maar je was zo vastbesloten om je verslaving te doorbreken. Je staat overigens niet alleen in deze verslaving. Ik heb het zelf ook al drie keer geprobeerd en @Blijdorp kan er inmiddels ook over meepraten .
Hahaha herkenbaar. Ik was ook van plan niet meer terug te komen. Na 2 weken toch maar weer een nieuw account aangemaakt
Ik ben net gewoon toegelaten. Ik moet meteen op mijn handen gaan zitten. Serieus NIEMAND daar kent de "me en mijn" regel. Ze hebben het er over dat iemand haar dochter Hailey heeft genoemd en dat ze verbaasd is die naam overal te horen
Wat mij bij is gebleven is dat een familielid van een lid was overleden en ze wilde vragen aan haar schoonouders(?) of de dag van de crematie niet op de donderdag ofzo plaats zou vinden, want dat kwam haar niet uit. Iedereen in het topic probeerde haar duidelijk te maken dat ze zo'n verzoek niet kon maken, maar het drong maar niet tot haar door.
Ik ben ook al een keer of 6 weg gegaan en onder andere Nick weer terug gekomen maar werd door niemand gemist. Maar nu blijf ik lekker hangen hoor.