Welke ZP discussie ben jij nooit vergeten?

Discussion in 'De lounge' started by Ysabella, Oct 9, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

Jun 8, 2013
    4,365
    4,422
    113
    Female
    Heb me aangemeld en 5 minuten later weer afgemeld. Ik kreeg de bibbers van de Powemommy's.
    Het eerste topic die ik tegenkwam was een stelling: als mijn kind wordt geslagen, mag hij of zij 10x harder terugslaan.
    200 reacties en 199 daarvan zeiden JAAAAHHHHH. :oops::eek:

Bailey07, Nescio, Zoe123 and 5 others like this.
  2. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Nee dat niet, maar ze was toen net veranderd van naam en ik herkende haar aan de combinatie van de voorletters en ongeveer de leeftijd. Was rond de banner ... is 1 jaar, dus die viel op. Datum zelf, al sla je me dood.

DastyQueen likes this.
  3. Manque

Manque Niet meer actief

Die verklaring gaf je toen ook, ik kan het me nog herinneren. Zo creepy was het toch niet? Maar goed, misschien voor Tuttebella wel.
    Dat soort details (verjaardagen, initialen etc.) zijn toch niet altijd zo nietszeggend als ze lijken.

Bailey07 and DastyQueen like this.
  4. In your eyes

Blijkbaar wel :roflmao:

Ik weet overigens niet zeker of @Tuttebella mij daar mee bedoeld hoor, maar voor het geval dat: ik ben geen stalker! :oops:

DastyQueen and Tuttebella like this.
  5. Tuttebella

Tuttebella Niet meer actief

Ah nee maar ik vind jou altijd heel lief. Jij was het ook niet. Was iemand met echt maar een paar berichten, dat vond ik zo raar. En was voornamelijk de optelling van alles. Er was een heel topic met speculaties en alles. Vond het gewoon ver gaan allemaal.

In your eyes likes this.
  6. In your eyes

Ah gelukkig!
    Wil namelijk niet dat je denkt dat ik in mijn vrije tijd compleet geobsedeerd ben door je ofzo ;)
    Ik herinner me het topic wel, en dat ging inderdaad erg ver!

7. JisL

JisL Niet meer actief

Wat herkenbaar! Ik heb dat ook. Kan ook prijzen van producten in de supermarkt noemen tot op de cent nauwkeurig. Niet omdat het me interesseert, maar ik onthou het gewoon. En idd heel veel oyde telefoonnummers, kentekens en verjaardagen, zelfs van destijds kinderen die ik niet mocht

Bailey07 and In your eyes like this.
  8. In your eyes

Ja, vooral dat soort onzinnige dingen! Maar zodra het ging over belangrijke data voor een geschiedenis-toets was ik blanco. :rolleyes:

9. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

#349 Whysteria, Oct 10, 2018
    Last edited by a moderator: Oct 10, 2018
    Ik kan een bos sleutels neerleggen en twee minuten later vloekend en tierend rondlopen op zoek naar mijn sleutels. Als ik op een feestje nieuwe mensen leer kennen vraag ik rustig 10 keer op een avond wat ook alweer hun naam was, want in onthoud het echt niet.

Als ik echter iets geschreven zie onthoud ik álles. In mijn werk heb ik te maken met veel mensen, vaak ook heel ingewikkelde buitenlandse namen, die ik me na één keer lezen voor altijd herinner, en ook correct kan schrijven.
    Om die reden herinner ik me ook echt de meest bizarre details hier op ZP. Ik ben echt geen freak, maar veel dingen zitten na 1 keer lezen gewoon in mijn hoofd.

Sidei, Biny, Leo85 and 6 others like this.
  10. halve

halve Niet meer actief

Ben benieuwd of je dan ook mijn vorige naam nog weet. :rolleyes:

11. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,155
    8,129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Shit hey....

Serieus?

Ergens klinkt t wel vet. Staat ook goed op je cv...(curriculum vitae he? Niet die op zolder)

Indire, Louise11110, Bailey07 and 5 others like this.
  12. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Als je het even voor me op kan schrijven zal ik het nooit meer vergeten. Maar ik heb geen glazen bol hè? ;)

Schuurpapier likes this.
  13. halve

halve Niet meer actief

Ik bedoel omdat je alles wat je leest, onthoudt...kon zijn dat je iets herkend had. Weet mijn eerste naam zelf niet eens meer trouwens :roflmao:. De vorige nog wel gelukkig. Ook mijn lukt het afkicken niet erg hard:rolleyes:

Whysteria likes this.
  14. Tuttebella

Tuttebella Niet meer actief

Eh nee. Het was een lid met 30 berichten en ze zei dit; ‘Het viel mij op dat sommigen inderdaad best veel naar haar vragen en over haar praten en uit nieuwsgierigheid heb ik haar nickname opgezocht, ik was inmiddels wel benieuwd wie ze was.’
    Aangezien mijn account toen al verwijderd was heeft ze best ver, handmatig, moeten zoeken om achter de geboortedatum van I. te moeten komen.

Jullie vinden het blijkbaar wel meevallen, ik vond het echt niet tof, alle speculaties en het hele topic.
    Anyway, ik vind het hier veel te leuk en blijf nu gewoon :D

smax, Nescio and DastyQueen like this.
  15. In your eyes

Dat zou ik ook wel eng vinden ja.. :eek:

DastyQueen likes this.
  16. Evanesco

Evanesco Niet meer actief

Die ben ik nu ook aan het volgen. En kon het niet laten even te reageren.

Ze gaan wel erg ver. Er word zelf gezegd dat het kind dan maar een stok moet pakken en even flink terug moet slaan :eek:

17. Evanesco

Evanesco Niet meer actief

1 van de reacties:

Ze mag het, zeg ik ook eerlijk tegen de juf
    .. Ze zegt nu mama as het nog een keer gebeurt tuf ik der in der bek maar ondertussen is het alweer 2 x gebeurt hahaha.. Ze is hier gewoon te lief voor❤, maar vandaag had ze weet een keer een goeie dag zonder gepest te worden

Wouw. Dat een kind zoiets zegt, ik ben er stil van...

DastyQueen and Leo85 like this.
  18. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

Jun 8, 2013
    4,365
    4,422
    113
    Female
    o_Otriest

19. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

Jun 8, 2013