Ik kan zo wel doorgaan in smileys. Really?!!! Mensen ik vind dit dus echt een net forum met nette mensen zeg! We zijn ‘t Gooi onder de fora en Facebook groepjes denk ik
Mijn kind geleerd om het terug te doen, alleen heeft hij nu geen stop meer, als hij een tik krijg mept hij erop los alsof ze leven ervan af hangt♀️ Dit is ook zo ernstig! Alsof ze er ook nog trots op zijn.0
Sorry maar daar kan ik dus echt niet bij. Ik snap dat niet iedereen duizend(en) euro's wil uitgeven aan een trouwjurk, maar om er 1 te bestellen bij Aliexpress gaat er bij mij niet in. Er zijn genoeg winkels of webshops waar je goedkopere jurken kan scoren, live kan passen of eventueel terug kan sturen. Stel je besteld een jurk bij de Ali en het is flut ben je wel je 130 euro kwijt.
Heb je een afwijzing gekregen dan? Ik werd gister binnen een half uur geaccepteerd. En vraag me nu af of dat niet iets zegt over mij
Er stond opeens weer dat ik een uitnodiging kon sturen om geaccepteerd te worden en nu is de hele fb pagina gewoon weg. Ze hebben mij denk ik gewoon geblokkeerd hahaha. Blijkbaar ben ik niet aso genoeg. (Grapje)
Er is nu een heeeeerlijke discussie aan de gang bij de Powermommy's Iemand plaatst een foto van haar dochter met een sigaret in dr mond en dan met de tekst Ze doet echt alles na Heeeeeerlijke reacties staan daar onder. Zo kom ik mijn lunch pauze wel door hoor Dacht dat wij erg waren maar die hebben in 26 min tijd al 370 reacties hahahaha
Dat houdt ik niet bij hoor hahahaha. Eer dat ik al die namen weer weg heb geblurd zijn ze weer 100 reacties verder.
Ik denk dat er twee Powermommy's pagina's zijn, ik zag namelijk ook al bepaalde dingen niet staan op die waar ik lid was. Deze van die sigaret staat namelijk bovenaan de pagina. Ben jij dan lid van de Powermommy's Rotterdam eo ? Die pagina waar ik op zit is enkel Powermommy's