Welke ZP discussie ben jij nooit vergeten?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ysabella, 9 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Afkes 10tal

Afkes 10tal Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.352
    737
    113
    Wat ontzettend kinderachtig en kansloos dit.

Elke keer weer die hint naar die kaktrein. Gewoon om te zieken elke keer weer.

Zara75, djennes, Nikki88 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.230
    28.215
    113
    Kan toch dat het haar gewoon is bijgebleven? Daar wordt tenslotte om gevraagd in dit topic.

Juffie26, floppie888, Riverdale87 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Het topic van Rosetta1, 'mijn man gunt mij geen geluk'. Gefrustreerd en zwaar geïrriteerd zat ik op mijn telefoon te typen, maar ik kon het ook niet helemaal loslaten.. :rolleyes:

En ik denk dat het huidige zwarte pieten topic ook niet snel uit mijn geheugen zal verdwijnen.

louan en Manque vinden dit leuk.
  4. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Discussies waar ik actief in mee gevoerd heb of misschien zelf wat aangewakkerd heb: er was een ts die dacht dat ze zwanger was. Dat was echt haar gevoel en beleving. En dat er dan mensen gaan lopen zieken en grapjes maken. Daar toen iets over geschreven en toen was er een bepaald persoon hier op zp behoorlijk op dr teentjes getrapt. Dat ging gewoon erg ver.
    Totaal niet invoelend/empatisch oid. Maar gewoon grappen maken over de rug van een ander. Walgelijk vind ik dat.

Oh en de borstvoeding geven in het openbaar...maar dat zijn onderwerpen waar je al heel snel in conflict komt heb ik het idee ;)

5. Musti1234

Musti1234 Actief lid

10 okt 2018
    334
    166
    43
    Pfff. Lezen is moeilijk he.

Het is toch júist de vraag welke discussie je is bijgebleven.

lloorrtt, Ysabella en Bailey07 vinden dit leuk.
  6. Manque

Manque Niet meer actief

Welke discussie die je zelf gevoerd heb was het toch?

Zara75 en iMoeder vinden dit leuk.
  7. Afkes 10tal

Afkes 10tal Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.352
    737
    113
    Pfff, dat was nou niet echt een discussie te noemen hè? Een wil niet zeggen waar ze een leuke prijs had gevonden van een trein. De rest van de reaguurders vonden dat stom. En dan nog.... in die 5/6 jaar zijn er vast andere discussies geweest die heel wat meer memorabel waren dan die trein.

8. Afkes 10tal

Afkes 10tal Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.352
    737
    113
    Geloof je dat echt? Ik niet namelijk.

9. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    De orgaandonor-discussie is mij persoonlijk erg bijgebleven omdat ik me tóch gekwetst voelde door het hele 'orgaandonatie is een soort van moord'-reacties, ook al kan ik 10000 keer tegen mezelf zeggen "het is maar internet". Dus toch elke keer weer reageren dat mijn vader heus wel dood was voordat we zijn organen eruit hebben laten roven... :rolleyes:

Verder blijven discussie me niet zo bij, ik probeer me ook buiten discussies te houden omdat ik niet goed ben in het niet persoonlijk nemen.

Zara75, Poolvos, Syane en 10 anderen vinden dit leuk.
  10. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Ik denk dat als dit topic zo door gaat dat deze ook in het lijstje kan komen te staan :|

Muggenstift, jessy77, Theezeefje en 16 anderen vinden dit leuk.
  11. Musti1234

Musti1234 Actief lid

10 okt 2018
    334
    166
    43
    Wat is het probleem nou ?

Dit is toch wat mij is bij gebleven. Ik snap je felle reactie niet. Begin onderhand te denken dat het je nog dwars zit ofzo.

12. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.230
    28.215
    113
    Geen idee. Ik ken Musty niet echt om in te kunnen schatten of haar intenties oprecht zijn of niet.

Ysabella vindt dit leuk.
  13. Manque

Manque Niet meer actief

Nou, ze is amper een uur ild, dus misschien was ze hier toen wel helemaal niet ;)

iMoeder en Lisanne1811 vinden dit leuk.
  14. boogiebril

boogiebril Niet meer actief

*sarcasme aan*

Hebben jullie bij dit soort topics nou ook de gedachte: "Hebben jullie nou echt niks beters te doen dan hier op zp te discussieren?" :roflmao:

*sarcasme uit*

Lisa280887 en Bloem2310 vinden dit leuk.
  15. Musti1234

Musti1234 Actief lid

10 okt 2018
    334
    166
    43
    :roflmao:

Oké, ik zwerf hier al 10 jaar rond.. met name in de fora over zwanger worden, bevallen, kinderen etc.. ik heb me afgelopem 10 jaar nog nooit in een discussie gemengd.

Het enige wat hier gebeurt is dat ik het woord "duplotrein" zeg. Roept aardig wat op begrijp ik.

Excuses hoor. Wilde niemand op de kast jagen :|

16. ElizaR

ElizaR Niet meer actief

Oh ja.. Jij wist me toen te vertellen dat ik me helemaal geen zorgen hoefde te maken dat ik misschien een slechte uitslag zou krijgen na mn schildklieroperatie. Want ik had alleen maar struma.
    Jij had ook een schildklieraandoening en wist blijkbaar wat mn internist tegen mij gezegd had.

17. Tuttebella

Tuttebella Niet meer actief

Bekijk bijlage 593005

18. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

?

19. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.230
    28.215
    113
    Ja weet ik veel :p weet alleen dat er in dit topic gevraagd wordt om welke discussie je bij is gebleven. Als iemand zegt de Duplo discussie dan is dat toch gewoon on topic. Dus de reactie daarop is imo overdreven.

20. Manque

Manque Niet meer actief

Ik dacht dat de vraag was welke discussie die je zelf gevoerd hebt, is je bij gebleven?
    Maar goed, ik raak er ook niet van over mijn toeren hoor, van die Duplo-trein. Maar je kon het geen discussie noemen.

DastyQueen vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina