Ook het orgaandonor topic. Oh en de discussies over snoep/koek/broodjes chocopasta/hagelslag. Wel vermakelijk.
Ik snap haar aanname wel... als jij van 80k omzet zo riant kunt leven. Maar misschien doen wij hiet thuis dan wel iets vreselijk mis want met 80k omzet leefden we onder modaal.
Dit dus. Ten eerste was dat topic geen discussie. Ten 2de je bent 10 minuten lid en moet even oud zeer kwijt? Dat vind ik echt jammer. Had @Musti1234 het in een ander topic genoemd soit. Maar net na alle ophef over pb's van een bepaald persoon. Nog even doordrammen over die trein. Daar heb ik een mening over. Maar @Musti1234, rustig maar hoor. Ik zit niet zo snel op de kast.
Dat zou in jouw geval idd kunnen. Er kan meer zijn als alleen omzet hè. En er is ook altijd verschil in uitgaven. Ik heb dit in een pb gemeld en dat zit ik er niet op te wachten om daarover publiekelijk ter verantwoording geroepen te worden. Maar sommige mensen vinden dat schijnbaar prettig om dat te doen. Ik hou er niet van als mensen mij de les lezen dat ik iets verwar. Ik verwar totaal niets.
Ik snap zulk soort aannames dus niet, want ze kent me niet. En t irriteert me want ze heeft al eerder een aanname gedaan over mijn privésituatie. Maar, ik hou er over op nu. Ik heb beheer gevraagd de pb's te verwijderen. Ik heb geen zin om hier nu publiekelijk verder ter verantwoording te worden geroepen wat ik in een pb heb geschreven. Maar t beheer slaapt denk ik nog.
Ik ben bang dat als je op het @Beheer moet wachten dat je kunt wachten tot je een ons weegt. Dan denk ik dat je sneller resultaat hebt als je LFO aardig vraagt de pb's te verwijderen.
Ik vind het onacceptabel dat iemand zomaar een privédiscussie openbaar gooit. Als het haar toen zo hoog zat ( het is toen nl al meerdere keren gezegd dat er privé eea was gezegd), had ze er toen iets mee moeten doen om zichzelf te verdedigen ( beheer inschakelen of toen openbaar gooien) en niet nu nog eens. Wij weten niet of dit de hele correspondentie is en dat maakt me eerlijk gezegd ook helemaal niks uit. Nam ik het voorheen juist nog weleens op voor LFO ( vooral in het hele duplotrein gebeuren), nu is ze voor mij echt in waarde gedaald. Ik snap jouw reacties heel goed. Ik ken je helemaal niet als een opschepper of flapuit, dus probeer het naast je neer te leggen. Bovendien zal ik nu ook voorzichtiger zijn met pb's. Ik ben daarin ook weleens wat openhartiger over mijn privéleven, terwijl ik juist heel graag anoniem op dit forum zit.
Ik heb nooit een verhitte discussie geopend hier..... (zo ver als ik me van bewust ben ) Wel iemand die mij de grond in traptte omdat ik niet reageerde met woorden die zij wou horen, maar daar heb ik niet op gereageerd (wel alles gelezen en heel hard gelachen).
Die weet ik ook nog wel. Volgens mij opende ik dat topic aan de hand van de abortuswet in Ierland (dacht ik) die was ingevoerd vorig jaar. In Noord Ierland is abortus nog steeds verboden en de persoon woonde daar dacht ik. Abortus (om welke reden dan ook) was moord, blabla. Ging er hevig aan toe.
Ik vind het ook niet kies om pb's open te gooien, maar ik snap dat er ook wel iets knapt wanneer er keer op keer aan gerefereerd wordt op een manier die niet klopt. En dat ze het nu doet snap ik ook wel, het wordt wéér aangehaald, zoveel maanden na dato. Op een gegeven moment moet het ook gewoon klaar zijn.
het topic over het tv programma draagmoeder en musetta die hier toen mee schreef.....had haar graag zo door het scherm heen getrokken
ElizaR, je hebt een melding gemaakt voor het verwijderen van de PB's die LFO online heeft gezet maar is het dan niet netjes om jouw eigen post van hierboven ook aan te passen? Ik denk dat die 'En dan heb ik nog niet eens openbaar gemaakt wat ze in een pb nog verder nog neerzet heeft' de hele aanleiding is geweest van het openbaar maken van de PB.
Ik heb mn excuus aangeboden en ik pas verder niks aan. LFO heeft me ook nooit dr excuus aangeboden voor al de dingen die ze over mij neergezet heeft. Waarom zou ik dan nu iets aan moeten passen? Ik heb meerdere keren uitgelegd dat ik fout zat. Uitgelegd dat ik t beter anders had moeten doen en dat dat eerlijker zou zijn geweest. Maar dat is blijkbaar niet genoeg? Ik ben genoeg door t stof gegaan. t Lijkt wel alsof de rollen omgedraaid worden. Dat ik degene ben die toentertijd begonnen ben in t openbaar. Nou absoluut niet hoor. Het was actie op reactie. En voor die domme actie heb ik mn excuus voor aangeboden en daar moet ze t mee doen.