Hoi, kan het zijn dat ik mijn lhpiek heb gemist? Op cd11, afgelopen vrijdag, heb ik om 9.30 uur getest. op cd12 pas om 15.30, kon niet eerder. Nu waren mijn streepjes niet heel donker, maar vanaf dag 13 tot 17, vandaag dus, zijn ze heel licht.. Misschien maak ik ook niet zoveel lh aan om met ovutest mijn eisprong te vinden, maar heb ik hem toch al gehad?
Ik heb dus prcies hetzelfde probleem nu.. En sorry ik kan je dus ook niet helpen haha. Zou nog even doorgaan tot dag 20 en dan stoppen. Ik had een bijna positieve op dag 11 en nu dag 15 zijn ze weer steeds licht..
kan ik niet plaatsen met mijn mobiel.. Streepjes zijn op de foto ook lang niet zo duidelijk als in het echt. En ze zijn lang niet knal, zoals ze horen te zijn. Ga trouwens uit van een cyclus van 29 dagen.. Dat had ik afgelopen ronde en voor Quincy ook een ronde van 29. Verder weet ik het niet, want was of An de pil, of mirena. Voor Jayden om de maand zwanger en miskraam..
Ik heb ook dat probleem gehad. Liep bij mij wel op en af en op de zogenaamde piekdag waren de streepjes ongeveer even donker dus zou wel een piek hebben gehad maar misschien niet genoeg om t eitje te laten springen?? Hij was nml lang niet zo knal als vorig jaar toen ik zwanger raakte van m'n *dochter. Ik had een paar dagen na de piek ook weer ineens een paar dagen bloedverlies. Vermoed dat mijn cyclus toch wat van slag is helaas. Had zulke goede hoop toen ik 4 weken na de bevalling netjes ongesteld werd. Wil je iig veel succes wensen en hoop dat je snel zwanger bent!!
Heb ik ook gehad! Vorig weekend. Tot op heden weet ik dus niets ik wacht maar af. Wel heel vervelend...
Ik heb afgelopen ronde ook ovulatietesten gebruikt.. Ze werden netjes steeds donkerder maar niet positief.. Vanaf dag 17 werden ze weer lichter, ik dacht ook dat ik deze maand weer een lange cyclus zou hebben.. Heb op dag 33 al erg duidelijk positief getest dus denk dat ik net mn piek heb gemist.. Het zou dus zomaar kunnen, maar hij kan ook nog steeds komen, lastig is dat.. Ik wens je veel geluk!