Hallo Allemaal, Ik ben sinds 2 en half jaar ongeveer gestopt met de pil. Maar sinds kort pas eigenlijk echt bezig voor het echt Maar nu is het zo dat ik al 2 keer bijna flauwgevallen ben als ik ongesteld moet worden. Ik krijg dan zo´n erge buikpijn als de duivels door moeten komen, dat ik helemaal wit wegtrek en het zonder 2 of 3 paracetamols/Advils niet te houden is, en ik ze dus moet innemen. Dit is toch niet echt normaal.... iemand ervaring mee : Groetjess
Ik heb het ook af en toe, dan is het zo heftig dat ik ook bijna flauwval! Ik blijf daarom soms ook een dag ziek thuis omdat het dan niet verantwoord is om dan op de fiets te stappen. Het wordt bij mij wel minder maar als het er is blijft het lastig!
ik had het als jong meisje altijd, hééél erg. ging echt out van de pijn en bloedde ook half leeg. daarom ben ik destijds op mijn 14e al aan de pil gegaan. was dus héél bang dta ik nu zonder pil weer dat gezanik zou krijgen, maar gelukkig helemaal niet; zelfs minder last dan met pil nu. en tsja, nu ben ik gelukkig zwanger, dus hoop ik er voorlopig helemaal vanaf te zijn!