Wat denken jullie? is namelijk een pennenstreepje maar vond hem wel heel duidelijk... iemand ervaringen??? alvast bedankt!!! x
Sorry,pen streepjes zijn meestal negatief. De streep moet even dik zijn! Is de foto meteen binnen de tijd genomen?
Volgens mij zijn pennenstreepjes negatief. Staat er wat over inde gebruiksaanwijzing? Heb je nog een andere test liggen? Zou ik die doen
in de bijsluiter staat niets over de breedte van de streepjes... zal nog even afwachten of mijn ongi komt en anders maar even naar de kv... even spannend dus nog
Ik zie dat je pas bevallen bent! Gefeliciteerd!! Sorry dat ik het vraag,maar zijn jullie bewust voor een 3de bezig? Zo ja,succes!
Dankje en nee zijn niet bewust bezig maar 2de ongi laat op zich wachten en heb weer vreetbuien dus dacht test voor mijn eigen gemoedsrust toch maar even, krijg je een pennenstreep grrr ik bedoel, of posi of nega maar niet dit. maar mocht ik zwanger zijn dan is de kleine natuurlijk welkom!
Ik heb hier zelf ook ooit een topic over geplaatst.. de test is niet super duidelijk maar de strepen wel even breed... deze was helaas ook vals posi http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/325808-geen.html
in de bijsluiter staat dat ze even breed moeten zijn ik heb die test ook gedaan en bij mij zag ie er net zo uit
De streep moet even breed zijn als de horizontale lijn. Hij mag wel lichter van kleur zijn. Een pennestreepje is negatief.
Bij de Kruidvat dan niet de Plustest van Kruidvat kopen. Plustesten vind ik persoonlijk ondingen. Ze scheppen een hoop onduidelijkheid namelijk.
@ Dienares: als je pennestreep breder is, is het dus geen pennestreep meer..... Heb je ook een foto van je test en zou je dan een eigen topic willen openen met jouw test daarin? (Omdat dit dus eigenlijk een topic van iemand anders is.) Ben heel erg benieuwd! En misschien ook een tip voor jou: plustesten scheppen een hoop onduidelijkheid. Je kunt beter een streepjestest doen als bijvoorbeeld Kruidvat 2 voor 5 euro. (Etos heeft volgens mij overigens dezelfde.)
nieuwe tests gehaald bij da (bekende werken bij alle drie de kv in de omgeving ) en zijn negatief. bedankt voor alle reacties en inderdaad geen plus testen meer voor mij! hopelijk lezen meer mensen dit soort topics want is werkelijk zonde geld en heel veel onzekerheid.
Hoewel ik weet dat je zulk soort testen als negatief moet zien, heb ik nooit geen pennenstreepjes gehad bij een cb test als ik niet zwanger was...