Ik heb net even de topics gelezen bij de temperatuurkaartjes. Klopt het nou dat als je zwanger blijkt te zijn je temp hoger is dan normaal? En dat als je ongi wordt de temp zakt? Ikheb af en toe deze cyclus mijn temp opgemeten, ik weet dat dat niet afdoende is maar was gewoon nieuwsgierig. En idd bij mijn eisprong vloog de tem naar de 37 graden. Normaal is dat zo rond de 36. Nu ben ik 2 dagen overtijd maar heb geen zin in terleurstellingen dus wil ook nog geen testje doen. Dus vanochtend voor ik opstond even de temp opgemeten, 36.8. Ik vraag me af als ik ongi word dan de temp pas gaat dalen of dat er een kans is dat ik zwanger ben. Ik durf er nog niet aan te denken eigenlijk. Ik word gek van die onzekerheid.
als je eisprong is geweest stijgt je temp en deze zakt weer net voor je ongestelt wordt. blijft hij hoog heb je een grote kans om zwanger te zijn. 36.8 is een mooie temp zeker als je overtijd bent. bij mij is de temp nu ik zwanger ben 37,0/37.5 en normaal is hij 36.3/36.6. als bij jou de temp normaal rond de 36 ligt zou ik maar is een testje doen. grote kans dat hij positief is.
Bij mij daalt mn temp vaak pas de dag nadat mn mesntruatie is begonnen, dus het is wel heel verschillend, maar met zo'n temp overtijd zijn, ik zou er zeker een testje tegenaan gooien!
Heej 4catsandagirl. Jah het klopt volgens mij, dat als je zwanger bent, dat je temp hoog blijft. Bij mij is het zo, dat het 2 dgn voor mn menstr al begint te zakken... Maar ik weet wel, dat ook veel vrouwen niet 14 dagen ertussen hebben zitten, tussen hun eisprong en hun menstr. ik heb er bv 15 dgn tussen zitten en heb wel eens vrouwen gehoord dat ze er 18 dgn tussen hebben zitten. Maar 36.8 is wel een mooie temp idd! Veel succes enne hebbie er al een testje tegenaan gegooid?
36,8 is bij mij echt een ongi temp, maar als je temp normaal 36 is dan kan hij wel hoog zijn. Je moet echter weten wat je eisprong temp is wil er er iets zinnig over zeggen. Bij mij komt mijn ongi soms na tempdaling en soms daalt mijn temp pas na dat ik ongi word.
bij mij daalt ie meestal 2 daajes ervoor. maer het is elke keer weer anders en bij iedereen verschillend
Ik had de dag voordat ik ging testen een temperatuur van 37.4 terwijl het normaal rond de 36 schommeld. Maar ik was er niet bewust mee bezig, met temperatuur meten. Toevallig had ik het eerder eens gemeten en de dag van het testen ook.. Dus een hoge temperatuur duidt dus meestal wel op een zwangerschap! Succes! En laat je het nog wel even weten..?
mijn temp zakt meestal naar de 36.8 dus weet niet of het iets zegt, maar testen kan nooit kwaad ik hoop het voor je. gr vruchtje
hoi meiden, bedankt voor jullie antwoorden. Ik wil nog heel even wachten met testen, ik ben nog niet ongesteld geworden dus kijk het nog heel even aan. Voel me ook niet zwanger ofzo, wel pijnlijke borsten maja dat heb ik soms wel meer als ik ongi moet worden. Natuurlijk laat ik het weten als er meer te vertellen is!
nou net wat bloed, denk dat ik toch ongi ga worden... Temp is nog wel hetzelfde. We wachten het maar af!
vaag! Ik dacht laat ik ook maar es ff temp opnemen en die is meestal rond de 35,6 hooguit 36 en nu is die 36,9! Mmm heb wel meer klachten die op zwangerschap kunnen duiden maar goed... Denk ik morgen en anders donderdag testen...hihi mannetje en ik wilden eigenlijk morgenvroeg testen(zn verjaardag), maar ja....hij zei doe toch maar donderdag...hihi ook bang voor teleurstelling dat ik toch ongesteld wordt na het testen...lief van hem he? Nou ja, ik hou jullie wel op de hoogte zodra ik het weet...
Nou ik ben gewoon ongesteld geworden en idd de temp zakte nadat ik ongesteld werd, toch weer wat wijzer georden met dat temperaturen. Op weer naar een volgende ronde!