begin er dan niet over over het TE persoonlijk voor je is... JE MAAKT JEZELF GEK!! EN WIJ WORDEN GEK VAN JOU!!
Lekker eten joh! Vind je het gek dat wij het niet geloven of gaan denken wat je eventueel hebt?? En nee je hoeft heus geen verantwoording af te leggen maar er is elke keer wel wat. Ik kan het dan ook nooit laten om te reageren, sorry Maar ik herinner al je topics gewoon omdat ze eerlijk gezegd soms ook wel een beetje hilarisch zijn.
Inderdaad, niet netjes... En nu dus ook niet reageren op alle reacties waarin gezegd wordt dat ze verkeerd leest....
Ze drukt geen stempel, maar zegt iets in die richting. Misschien slaat ze juist wel de spijker op zijn kop! Je geeft zelf aan dat je vk/vrienden/familie je kennen, maar dat je niet begrepen wordt. Daarom denken we dat je wel een soort van begeleiding nodig hebt, iemand die jou probleem snapt en je hiermee kan helpen. Het zijn 9 lange maanden anders. Idd niet goed voor jou, je baby, je andere kids. Hoe gaat je man hiermee om?
Jij laat je snel gek maken haha! Waarom lees je dan mn vragen als je er ZO GEK VAN WORD? beetje dubbel 😰
Beste Saaaar,lieve meid! Weet je wat slecht is voor je baby!?? Dit wat jij aan het doen bent,er is niks mis met dat brood maar met jou! Serieus,ik ben eigenlijk heel benieuwd wat voor iets verschrikkelijks jij hebt meegemaakt waardoor je zo gefocust bent op wat je wel en niet mag eten in de zwangerschap! De stress die jij maakt om alles is 100x erger voor je baby dan die 10 zaadjes wat je eet van dat brood....ik geef je dan ook serieus het advies om naar een dokter te gaan,ik denk dat hij je kan helpen met wat je wel en niet mag eten zodat je niet meer zo geposeerdert bent
Ik ben eerlijk gezegd heel erg verbaasd dat jullie allemaal zo vijandig tegen Saarr doen... Dit forum is toch om elkaar te helpen en. Te steunen? En ja dat dan de ene misschien 100 topics opent over eten omdat ze onzeker is en de ander weer een topic over bloedverlies, terwijl daar ook al legio van zijn.... Lekker boeien! Help elkaar, steun elkaar daar is dit forum voor. Erger je je echt aan alle topics van Saarr, dan lees je ze toch niet...
Oh en dit was geen "aanval" maar oprecht mijn advies. Ik geloof echt dat je wat hebt meegemaakt waardoor je zo bent...heel vervelend voor je! Maar laat dit aub niet je zwangerschap en leven beheersen...geniet meid!
Ik moet ze wel lezen, want je kan er niet om heen met 10 topics per dag... hahah maar ik zou iets doen met het advies van BabyAngel, want deze stress is zoveel erger voor je kindje.
Allemaal?! Ik lees toch ook echt adviezen hoor en dat men Ssaarr meegeeft dat stress OOK slecht is voor een kindje. Voorts ben ik nog steeds benieuwd waarom je het dan niet mag eten. Maar oprecht, want ik kan het niet vinden.
Ik snap de reacties heel goed, ze heeft al 15 topics geopend met "help......." En alles gaat over eten,rare beestje,bedorven,roze enz enz enz. Ik snap best dat ze onzeker is maar als je al 2 zwangerschappen achter de rug hebt weet je dit toch wel. Daarbij is het een volwassen vrouw (neem ik aan) en kan ze ook dingen op Google opzoeken zodat ze deze reacties niet krijgt. Ik Google namelijk alles wat ik niet weet
10 topics per dag? Tellen is moeilijk voor je? Zijn genoeg dsgen dat ik niks schrijf haha. En je moet ze wel lezen? Onzin. Als je het ECHT niet wilt lexen dan lees jechet niet. Blijkbaar vind je kritiek geven gewoon leuk en lees je het toch... Moet je geen andere excusjes verzinnen
Ssaarr, wat dit keer vervelend is aan je topic is niet zozeer dat het een 'HELP!' topic is, maar een topic waarin je de lezers op een 'gevaar' wilt wijzen. Maar: je geeft niet duidelijk aan om wat voor voedingsmiddel het gaat, dat moet gegokt worden. Ook onderbouw je het alleen maar met 'iemand zegt het en het is te vinden op google'. Oftewel men moet het zelf maar opzoeken allemaal??? En daarnaast blijk je het gewoon weer veel te heftig op te nemen wat er op de site van de voedingscentrum staat, het klopt dus gewoon niet wat je zegt. Maar schijnbaar zijn deze berichten niet interessant genoeg om op te reageren?
Ik heb het ff opgezocht....schijnt nogal een wonder zaadje te zijn (black seed) werkt tegen iedere ziekte behalve de dood...volgens ene Muhammed. Maar mag niet gebruikt worden tijdens de zwangerschap...ik kon niet direct vinden waarom...maar las iets over dat het de bliedsuikerspiegel verlaagd...dus dat zal de reden wel zijn.. Dit had je bijvoorbeeld bij het openen van je topic erbij kunnen zetten ssaarr...dan had je misschien minder negatieve reacties gehad..je topic kwam idd wat paniekerig over en was erg onduidelijk om welk zaadje het ging en waarom. Verder kan het echt geen kwaad als je zo'n broodje op hebt...zolang je het maar niet in kilo's eet.