Als je op die toer gaat kan je heel veel topics hier sluiten. Er is namelijk heel vele te vinden via google; Of het normaal is als je bloedverlies hebt in de 5/6/7/8/9ee week Hoe vaak het mis gaat Leuke ideeen voor trakties opschool/aan de kraam visite Of echo bureau a b of c een beetje goed zijn. ...... En zo kan i, nog heel lang door gaan Maar daar gaat het toch niet om hier. ssaarr is onzeker, nou en? Laat haar vragen wat ze wil! Ze doet er niemand kwaad mee en ze weet zelf goed dat ze onzeker is. Ze geeft in medere topics aan dat er iets gebeurt is waardoor dat is ontstaan, dus... Leg je erbij neer en laat haar zelf handelen met haar onzekerheid. Kennelijk helpt dit haar. Nog maals: WE ZIJN HIER OM ELKAAR TE HELPEN, NIET OM ELKAAR NOG ONZEKERDER TE MAKEN! Ik zou namelijk zelf heel onzeker worden van veel reacties die ik hier lees als ik Ssaarr zou zijn.... en dat vind ik heel lullig voor haar
Omdat Saarr andere onzekere vrouwen bang maakt met haar onzinnige beweringen? In haar topictitel waarschuwt ze zelfs voor Turks brood alsof dat vreselijk gevaarlijk is voor een zwangere. Moeten wij dat dan maar straal negeren? Lijkt me niet verstandig. Niet voor haar, maar ook niet voor zwangere vrouwen die je gemakkelijk iets wijs kunt maken. Wij proberen Saarr juist te helpen door haar hulp te laten zoeken voor haar angsten om iets verkeerd te eten tijdens haar zwangerschap. Maar dat weigert ze in te zien. Of moeten we haar maar naar de mond praten en massaal de Turkse broden en chips links laten liggen? Zou dat helpen?
Daar heb je ook helemaal gelijk in. Ik had inderdaad er bij moeten vermelden waar het precies om ging. Mijn excuses daar voor
Dit dus. Als je je stoort aan de berichten/ vragen / topics van Ssaarr, reageer dan in vredesnaam niet. Ik erger me aan de lompe reacties van mede zp-ers... Laat elkaar toch in zijn of haar waarde! En als afsluiter: als je niks aardigs kan zeggen.... Zeg dan niks..
HOE MOETEN WE HAAR HELPEN DAN? Jij schreeuwt, dus doe ik dat ook maar.Geef ons en Saarr dan eens zinnig en nuttig advies waar wij en zij iets aan heeft?
Jemig dat zeg ik toch niet..... Het gaat me erom dat de opmerkingen kwetsend zijn naar Ssaar toe. Ongeacht of ze een probleem heeft, veel topics opent, het moet wel respectvol blijven en dat vind ik het nu niet meer
Nou dat had ik eerder moeten weten eet elke dag vers turks brood oh ja en me man die werkt als turkse bakker dus lijkt me sterk dat hij me dat heeft laten eten tijdens de zwangerschap terwijl het niet goed is!!!
Er is nog wel een groot verschil tussen de soorten reacties hè? Je kan opbouwende kritiek geven en je kan iemand ook gewoon belachelijk maken. Jammergenoeg zie ik dat laatste hier ook nogal veel gebeuren. En daarmee help je niemand.
Het lijkt mij dat er van die 5 zaadjes op een Turks brood vrij weinig kan gebeuren hoor. 1 tip, zoek eerst wat informatie op voor dat je zo een topic open. Je kan hiermee namelijk (onbewust) heel wat zwangere dames bang maken, en dat is onnodig. Ik heb wat gegoogled, maar kon er weinig tot niets over vinden.
Ik weiger dat in te zien? Weet je wel waar je het in godsnaam over hebt joh? Ik weet dat ik last heb van onzekerheid en angst. Maar daar hoef i i geen hulp bij. Waarom niet? Omdat dat niks uithaald. In het normale niet zwangere leven heb ik ook nergens last van...
Ok, het hoge woord is eruit. Je erkent dus dat je een probleem hebt (alleen als je zwanger bent). Misschien is het goed, dat als je geen hulp wilt zoeken en onze adviezen niet wilt aannemen, om je probleem niet te projecteren op anderen. Zwanger zijn is voor iedereen spannend, of je niet iets naars hebt meegemaakt of niet, maar jouw berichtjes kunnen anderen zeker onnodig onzeker maken. Gelukkig ben ik er niet zo gevoelig voor, maar als we al jouw topics serieus nemen dan eten we straks alleen nog maar water en boord (geen Turkse natuurlijk!!!). De kans dat je kindje überhaupt iets krijgt van voedsel, al dan niet besmet met wat dan ook, is zo vreselijk klein. Het is het niet waard om daar je zwangerschap over te laten verpesten. Geniet!!!
nou als je zelf geen hulp wilt zoeken en al roept dat t niks uit haalt moet je ook niet zeuren vind ik, en wat aannemen van de tips doe hier gegeven worden.
Ten eerste; ik schreeuw niet, ik schreeuw nooit. Schreeuwen is namelik erg slecht voor je stem. Ten tweede; ik denk dat Ssaarr er mere bij geholpen is als je gewoon reageert met iets in de trant van: 'dode beestej in je vhips kan je beter niet eten, maar maak je voor nu geen zorgen'. 'Weet je ook hoe die zaadjes heten en waarom ze kwaad kunnen, bedankt voor je tip' . Etc... Ipv grappen over haar rug te maken. Het is gewoon niet resoectvol. Sorry hoor, maar als iedereen hier het normaal vindt om wel zo met je medemens om te gaan... Zijn er misschien wel andere mensen met een probleem en niet alleen Ssaarr.....
Je hoeft me helemaal niet te helpen ergens mee.. Ja als ik een vraag stel een normale reactie geven.. Daar word ik mee geholpen
omdat JIJ altijd met van die domme dingen komt... als je het niet vertrouwd of niet weet bel je toch lekker je vk of huisarts maar die zullen waarschijnlijk ook al gek van je worden!