Haha ja inderdaad....... Wat ik al zei. Ze reageert omdat ze ervan geniet. Als je irritant van me word hou dan gewoon je mond
Ssaarr, ik heb het tot nu toe altijd voor je opgenomen, net als een aantal anderen, maar ik begin het nu ook steeds ongeloofwaardiger te vinden. Op positieve, meelevende berichten reageer je vrijwel nooit. Positieve en goed bedoelde adviezen worden ook niet aangenomen. Je gaat altijd alleen maar in op de negatieve berichten, zodat het allemaal nog verder uit de hand loopt.. Inmiddels weet je volgens mij best hoe een topic als deze verloopt. Daarnaast kan ik me ook gewoon níét voorstellen dat, als je je zo ongerust maakt om de gezondheid van je kindje, je wel nog steeds in tig topics kunt beweren dat je zo ontzettend hoopt op een jongetje, 'want je hebt al twee meiden'. Als hij maar aan die kant is ingenesteld, want dan is de kans op een jongetje groter, als de skull-theorie maar niet klopt, want dan is het weer een meisje en 'daar heb je er al twee van'.. Als je zulke doodsangsten uitstaat, kan ik me niet voorstellen dat het geslacht ertoe doet, maar enkel de gezondheid.. Eerst zag ik je als een lotgenoot, omdat ik weet hoe het is om zo vreselijk bang te zijn, maar het begint steeds meer te lijken op één grote troll-actie en ik kan me voorstellen dat de meiden die wel echt met angstklachten zitten en die hier hulp voor hebben gezocht, zich waanzinnig in de zeik voelen genomen door dit soort topics en de reacties die daarop volgen en dat anderen het niet meer serieus kunnen nemen.. Je zegt dat je je VK niet lastig wilt vallen met dit soort vragen, maar je hebt nu een stuk of 25 keer gezien hoe dit soort topics op ZP verlopen.. Ik weet dat je geen professionele hulp wilt 'omdat je niet gek bent', maar ik denk nog steeds dat je daar, als het allemaal wel echt is, een stuk meer mee bereikt, dan met deze topics op ZP..
Dames, zo is het mooi geweest. We doen dit topic dicht. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl