Mijn zusje heeft het ondertussen 4 keer geprobeerd ze draagt een hormoonspiraaltje en is vorige week ongi geweest kans op zwangerschap is dus wel heeeeeeeel erg klein maar ook bij haar gaat hij als een gek tekeer.
Sorry voor de verkeerde info.. mijn zusje had niet begrepen dat ze hem eerst stil moest hangen bij haar blijft hij nu gewoon stil hangen. Allemaal afwachten of de komen hihi
Wat leuk dat jullie t in grote getalen hebben geprobeerd! En het stemt me toch wel heel hoopvol! Al zou het inderdaad een ware babyboom zijn als het klopt! Ik dacht als ik nou van 1 van jullie hoor dat het bij jullie man of kind ook gaat bewegen dan weet ik dat er gewoon niets van klopt maar dat is tot op heden niet zo! Zou supergraag willen weten of het klopte! Dus bij degene waar hij draaide... zouden jullie me op de hoogte willen houden? Mijn NOD is de 25e dus hou jullie ook op de hoogte! Fijne avond & Slaap lekker allemaal! OJAAAA Voor degene bij wie hij bewoog, ze zeggen ook dat als hij van heup naar heup (dus een streep) beweegt is het een jongetje, beweegt ie in een rondje dan is het een meisje. Maar goed durf daar natuurlijk niets over te zeggen of daar iets van waar is...
bij mij bewoog tie van heup naar heup bij me vriend deed tie niks maar toen me vriend het bij mij wou doen deed tie ook niks werkt het alleen als je het zelf doet? groetjes wel heel erg leuk en spannend trouwens hehe
Nou ik heb het ook geprobeerd en ja hoor hij ging rond en rond en rond. Dus als het klopt wat je zegt (internet dan) dan krijgen we een dochter. Maar eerst maar eens afwachten op mn NOD...... Van welke internet site heb je dat trouwens?
heb het ook geprobeerd nadat ik hem stil had gehangen ging hij rondjes draaien ik "geloof" nooit in zulke dingen maar als het jullie helpt om hoop te hebben vind ik het super!
Nou bij mij draait ie ook en boven tafel stil maar zwanger kan ik nog niet eens wezen want mn ei is nog niet eens geweest hahahha
ook ik heb even de proef op de som genomen,. Bij mij zwiepte hij hard heen en weer, ik heb het daarna bij mijn moeder getest en bij haar stond hij stil,. toen heb ik het mijn moeder laten doen,.en wederom zwiepte hij bij mij weer heen en weer,. Vanmiddag ga ik het eens proberen bij mijn vriendinnen Helaas moet ik wel afwachten of ik nou zwanger ben of niet,.,.en das echt moeilijk als je het graag wilt Liefs Angel
Nou ik ben ook benieuwd! Gaan we maar duimen met zn allen! Ik duim sowieso voor jullie, draaiende ring of niet draaiend! Ik wil natuurlijk niemand onnodig blij of verdrietig maken maar ben net als jullie supernieuwsgierig en ongeduldig en spoor elke symptoompje op. Toen ik net gestopt was met de pil had ik me nog zo voorgenomen dat het geen obsessie zou worden en dat ik 'het wel zou zien als het eenmaal zo ver was.' Maar nu vraag ik me bij elk steekje en elke verandering in mn lichaam toch af wat dat zou kunnen betekenen. Maar dat komt jullie vast wel herkenbaar voor! Ik ben benieuwd wie ik van jullie volgende week mag feliciteren!
Nou ik heb het ook geprobeerd. Ik hield hem in het begin gewoon stil maar hij blijft overal draaien. Boven de grond, boven de tafel, boven mijn buik. Heel mijn huis is zwanger hahahaha
weten jullie ook dat jullie een pendel kunnen cotroleren of hij wel goed is. hou hem vast naast de kraan doe de kraan open. dan gaat hij bewegen en als je de kraan uit doet moet de pendel ook stoppen. is dit niet het geval is de pendel niet goed misschien een extra tip. succes
ik heb het net ook gerobeert en bij mij beweegt die ook! 2 dagen gelden me ei gehad en boven de tafel hingt die dood stil! maar 4 maart weet ik t as zeker!
yep.. hier beweegt die ook haha grappig hopen dat het bij de dames die wachten tot ze kunnen testen een goed resultaat heeft gegeven Succes met testen allemaal Groetjes Maria
Nou bij mij zijn vandaag de doorgekomen. Wel 4 dagen te vroeg en dat heb ik nog nooit eerder gehad. wel echt balen, begin beetje onedulig te worden hihi.. ronde 6 dan maar
Hey Debora! Wat naar voor je, ik hoop niet dat je door het topic hoop had gekregen. Vol goede moed naar de volgende ronde! Het ring draai-gebeuren klopt dus helaas niet. Succes in je volgende ronde en hoop dat je nog een beetje van je weekend kunt genieten! Liefs