Welke zwangere vrouwen willen mij helpen? Klein leuk testje!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door sasgirl, 21 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Nee hoor ik had geen hoop gekregen door deze topic.

Maar wel door rare klachten.
    Normaal heb ik geen krampen voor mijn NOD en nu een week lang gehad.
    En mijn (.)(.) worden volgens mij echt voller.

Ook worden de :evil: nu al minder :S

Maar goed ik moet 3 maart toch zowiezo testen want dan heb ik een MRI scan en dan moet ik zowiezo een zwangerschap uitsluiten, ongi of niet haha.

Ik wens in ieder geval alle andere dames die nog niet ongi zijn (geweest) heel veel succes!

2. sasgirl

sasgirl Actief lid

21 feb 2008
    202
    0
    0
    Utrecht
    Ik heb net gestest en het is positief!

Het is 2 dagen voor mn NOD dus durf nog niet te enthousiast te zijn maar kon mn ogen gewoon niet geloven! Echt 2 duidelijke streepjes en al na een minuut! De test was van de Etos!

Wat denken jullie, wachten op mn NOD en dan nog een keer testen?

3. Niet meer actief

Hey gefeliciteerd!

En het lijkt mij niet nodig om nog eens te testen.
    Maar het is natuurlijk wel leuk om er even een bevestiging van te krijgen he.

4. sasgirl

sasgirl Actief lid

21 feb 2008
    202
    0
    0
    Utrecht
    Dankjewel voor je snelle reactie!

Ik wilde nog eens testen omdat ik ook hier op de site gelezen heb dat een positieve test voor je NOD nog niet wil zeggen dat je niet ongesteld wordt. Dat het dus alsnog mis kan gaan en je gewoon ongesteld wordt. Ja sorry hoor ben echt zo'n zenuwenmens. Vraag me ook wel af hoe groot die kans is dat ik alsnog ongesteld wordt. Maar ik wacht het nog even af en blijf voorzichtig blij! hihi!

5. Makkie

Makkie Niet meer actief

Jeetje, dan heeft je test met die ring toch gelijk gehad! Van harte meid! Ga het zo dan ook maar eens proberen hihihi...

GENIET ERVAN!

6. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    hey sas, wat las ik nou?
    positief getest. meid wat goed zeg.

voorzichtig gefeliciteerd!!!!!!
    leuk hoor meid spannend voor je :D

probeer er van te genieten he.

groetjes edith

7. Makkie

Makkie Niet meer actief

Normaal ben ik vrij nuchter, maar heb het testje net ook gedaan met mijn ring.... hij begon meteen wild te bewegen van links naar rechts en maakte ook rondjes. Ook daarna bij mijn vriend gedaan en hij bleef stil hangen! Mijn vriend wilde het ook proberen en weer begon ie bij mij wild te draaien en bij zichzelf weer stil..... hebben het daarna allebei nog een paar keer gedaan en hij blijft bij mij bewegen! hihih vind het toch wel spannend! Wel grappig dit!

8. vlademira

vlademira Niet meer actief

ik heb ook de test gedaan dan met een pendel bij mij draaide die rondjes volgens de beschrijving was dat een meisje maar ik krijg toch echt een jongetje (zal hij wel travestiet worden of zo ) ;)

9. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

24 feb 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    Ik heb net ook gedaan, puur uit nieuwschirigheid. Hij bewoog, wat eigenlijk bijna niet kan want ik ben gesteriliseerd. Ik heb ook bij mijn hond gedaan hihi, bij haar stond hij kei stil, zij is trouwens ook niet zwanger.
    Zou het toch kunnen?

Ik heb het trouwens allang gehoord dat het wel werkt, nog toen ik met mijn eerste zwanger was, en het is al 22 jaar geleden, maar ik wist niet of dat wel waar was.

10. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    hier ook eventjes getest
    bij mijn zoontje hangt hij helemaal stil
    en bij mij komt hij stilletjes op gang maar de ene keer maakt hij circels en de andere keer gaat hij van zij naar zij
    ik moet wel zeggen ik heb kans op een tweeling zou het daar iets mee te maken hebben ik voel me in elk geval al heel belaberd s'morgens en tegen de middag word ik telkens beter ook ben ik ook heel moe
    kon de pendel nu maar gelijk hebben dat ik zwanger ben maar zal nog enkele dagjes geduld moeten hebben alvorens ik de pendel al dan niet kan bevatigen het heeft me in elk geval een voorzichtig moed mee :D

11. kimberley

kimberley Lid

7 aug 2007
    72
    0
    0
    Opleidende KraamVerzorging..
    Hooi meiden..

Heb vandeweek me eisprong gehad.. tenminste dat geeft de test aan in me album zie je er een mooie foto van..
    En heb dus nu ook met de ring geprobeert.. hij ging echt heeeel snel tekeer... dus ben benieuwd..
    En sasje egt van harte gefeliciteerd meid

xx groetjes kimberley

12. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    ik ben ook gaan verder snuffelen over pendelen op het internet en de pendel kan ook antwoorden met ja of nee en als de pendel echt werkt en ik maak me niets wijs dan krijg ik niet een maar 2 baby's en het worden 2 meisjes ik zet dit hier maar even neer omdat ik zoiets heb van als het dan toch klopt en ik kom achteraf met het verhaal aandraven gaat iedereen denken ze verzint maar iets maar nu ben ik dus wel heeeeeel benieuwd geworden hoor en ik moet nog 10 dagen wachten dat worden 10 hele lange dagen hoor
    :D

13. Makkie

Makkie Niet meer actief

oooo spannend meid! Ik had deze keer 3 eitjes en bij mij ging de pendel ook van links naar rechts en maakte ook rondjes! miss ook wel een meerling? Ik moet nog 4 dagen wachten... succes hoor!

14. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    ik hoop het wie weet he ik heb het nu waarschijnlijk al 10 keer gedaan en kom telkens op het zelfde uit dus laat ons hopen he

15. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Bij mij hinh ie gewoon stil...kans is ook errug klein dat ik spontaan zwanger ben..maar toch :( ...zal je volgende week laten weten of het klopte, denk het wel...goed voor het testje dus! :D

Koosje

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Nou ik ben heel benieuwd waar dit topic op uit gaat lopen want geloof er nl weinig van
    Als ie hier al aangeeft terwijl ik geen ei heb gehad hahahaha

17. sasgirl

sasgirl Actief lid

21 feb 2008
    202
    0
    0
    Utrecht
    Spannend Tibo en Makkie!

Aan alle wachtenden, ik duim voor jullie!

En voor de zwangeren van harte gefeliciteerd! Geniet er van!

18. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    bij mij klopte de pendel meiden, ik hoop voor jllie ook :D

19. Makkie

Makkie Niet meer actief

Wauw, van harte meid! Alweer 1 waarbij het klopte! Geeft mij weer hoop! Ik moet nog minstens 3 dagen wachten!

20. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Bij mij klopte het ook ik heb getest en ben zwanger

nu nog afwachten of het idd een meisje wordt

Deel Deze Pagina