Welke zwangere vrouwen willen mij helpen? Klein leuk testje!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door sasgirl, 21 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Heb het net voor de lol ook maar eens gedaan. Heel raar maar hij bewoog dus. Ben ongi dus zwanger zijn lijkt me uitgesloten.

Succes voor de rest :D

2. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    mama2x
    gefeliciteerd en geniet er van :D

makkie ik ga duimen hoor :D

succes

3. sasgirl

sasgirl Actief lid

21 feb 2008
    202
    0
    0
    Utrecht
    Ben superblij voor je!

Gefeliciteerd met het kleine maar zo bijzondere wondertje!

Liefs

4. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    @Editdeb Bedankt ik ben zooooo blij

@sasgirl Jij ook bedankt en nu afwachten of je testje klopt zou het idd een meisje worden?

5. jacolien

jacolien Actief lid

20 jan 2008
    389
    0
    0
    urk
    pff niet leuk...
    las het en moest en zou het ook doen vond het zo grappig!
    nou hij doet echt helemaal nix en ben toch echt wel zwanger!
    wel jammer dat ie het niet deed,vind zulke dingen altijd wel grappig!
    groetjes jacolien

6. Makkie

Makkie Niet meer actief

GEFELICITEERD :) :) :)

7. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Dank je wel voor je felicitatie

Ik ben 's avonds zoooooooooo dik :confused: :confused: echt een bolle buik ik kan mn eigen broek niet meer aan .
    Dan maar een jogging broek.
    Lijk wel 5 maanden zwanger pfffffffffffffff alleen maar darmen die onhoog gedrukt worden...[/img]

8. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Ik heb het ook geprobeerd en hij beweegt boven mijn buik in rondjes. Boven mijn bureau hangt die stil. En nadat ik bij mijn zelf nog een keer boven mijn buik heb gedaan heb ik dat foefje met de kraan gedaan en gaat de kraan aan dan begint ie te draaien doe ik de kraan uit dat hangt die meteen stil.

Zou het waar zijn, ik zie het over een paar dagen. Ik ga komende maandag waarschijnlijk testen.

xxx Joyce

9. edithdeb

edithdeb Bekend lid

28 dec 2007
    544
    0
    0
    huismoeder
    noordholland
    joyce. ik hoop het voor je meid.
    en ik hoop ook dat het deze keer dan gelijk goed mag gaan. ;)

10. jojo29

jojo29 Bekend lid

4 feb 2008
    709
    0
    0
    verkoopster
    utrecht
    HOi

nou ik sta echt verbaas te kijken.

ik ben als het goed is volgens de vk heel pril zwanger.

maar eerst hing die een beetje stil en daarna begon die als een gek een en weer te bewegen.en ik hield echt het touwtje stil.

leuk testje.

groetjes jojo

11. Kmbly

Kmbly Actief lid

4 jul 2007
    237
    0
    0
    Secretariel medewerker.
    Zuid Holland.
    Nou ik ga het als ik thuis ben ook maar is proberen wel heel leuk idee :D

12. bliek

bliek Actief lid

5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    Hoi ik zit met verbazing dit te lezen en heb het ook geprobeerd. Bij mij gaat ie van zij naar zij (als je erop kijkt van boven naar beneden) en bij mn hond hangd ie stil!

Ben echt benieuwd! Zou zo welkom zijn!

13. jojo29

jojo29 Bekend lid

4 feb 2008
    709
    0
    0
    verkoopster
    utrecht
    hey mamax2

gefeliciteerd met je zwangerschap geniet ervan voor je het weet heb er eentje in je armen 9 maanden lijkt lang maar is zo voorbij.

toen ik zwanger was nou ik kon niet wachten maar als het dan gebeurt en je bent weer een jaar verder dan denk zo de tijd gaat echt hardt.

genietse en een hele goede en gezonde zwangerschap.

groetjes jolanda

14. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Heb het ook geprbeerd, maar hier niks hoor. Geen beweging. Ik ben al wel minstens 4 dagen overtijd maar durf nog niet te testen. Ik kan het niet uit testen op mijn man, want hij is weg voor zijn werk voor twee weken...
    Ik hoop dat als hij thuiskomt volgede week, dat ik hem een potje babyvoeding kan voorschotelen als avond-eten, om hem een hint van het goede nieuws te geven. LOL
    We zijn al LANG heeeeeel erg LANG aan het proberen :) dus ondanks het geval dat die ring niet beweegt PLEASE duim voor ons!

15. kimberley

kimberley Lid

7 aug 2007
    72
    0
    0
    Opleidende KraamVerzorging..
    Hooii Lynnami

Wat spannend allemaal
    en ik zal abseluut voor je duimen!
    duim jij dan ook voor mij..? ben inmiddels al 1½ maand overtijd.. maar heb me ei onwijs laat gehad.. staat mooie foto van in me album..
    dus nu maar afwachten.. nog 7 daagjes ofzo..
    hoelang ben je al bezig als ik vragen mag?

Liefs su6 kimberley

16. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Wij zijn al sinds sept '06 bezig. Maar ik ben al eerder getrouwd geweest, en met mijn ex ben ik 4 jaar aan het proberen geweest, we hebben ook ICSI ondergaan toen. Met mijn huidige man willen we het allemaal zijn gangetje laten gaan en hopen dt de natuur zijn werk doet. Ook omdat hij heel veel voor zijn werk weg is en we verhuizen gemiddeld 1x per 2 jaar vanwegen zijn werk... Maar als we over een jaar nog geen geluk hebben gaan we denken over adoptie want we worden er niet jonger op :) Ik wil geen hormonen toestanden meer...
    Ik zal zeker voor je duimen!

17. aegle

aegle Nieuw lid

11 nov 2007
    1
    0
    0
    ik heb net ook de test geprobeerd, en het klopt, de ring begint te bewegen boven mijn buik, en ik weet dat ik zwanger ben.
    ik heb het ook gewoon boven men hand geprobeerd, en daar lukt het ook.
    heb ooit gehoord van iemand die kon pendelen dat als de ring boven je hand heen en weer gaat het een jongen is, en ronddraaien wijst op meisje.
    je moet de ring hele tijd laten doen, geeft normaal aan hoeveel kinderen je krijgt en wat geslacht,
    bij mij krijg ik eerst jongen, wat klopt, deze keer volgens ring een meisje, en daarna nog jongen, ben benieuwd

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    pendelen doe je niet boven je had

19. judibi

judibi Bekend lid

ik heb het ook geprobeerd! ben denk ik nu een dag of zes na mijn ei, dus ben erg benieuwd :) met mijn trouwring boven mijn buik. eerst draaide ze wat halve rondjes, daarna helemaal stil en toen heel traag naar zijwaartse bewegingen :confused: spannend en ook al werkt het misschien niet, het is ontzettend leuk om te proberen als je zo graag zwanger wilt zijn :D dus een erg leuke test. bedankt! :)

20. marie louise

marie louise Nieuw lid

1 mrt 2008
    2
    0
    0
    produktie medewerker en wao
    heerlen
    heb vandaag een test gedaan en die was negatief maar ik heb het met de ring gedaan en hij draaide als een gek rond en bij mijn hand ook en had hem gewoon boven de tafel gehouden bleef hij stil hangen grt marie louise

Deel Deze Pagina